فرمانده کمیته تفحص ستاد کل نیروهای مسلح:

دشمن به دنبال متزلزل کردن شعور عمومی جامعه است

فرمانده کمیته تفحص ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز دشمن به دنبال متزلزل کردن شعور عمومی جامعه است، دشمن می‌خواهد اختلاف‌های داخلی را بزرگ کند و رهبری آن را از خارج به عهده بگیرد بنابراین می‌طلبد که بیش‌ از پیش نسبت به این مسائل هوشیار باشیم.
کد خبر: ۹۰۷۴۷۰۳
|
۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۷

دشمن به دنبال متزلزل کردن شعور عمومی جامعه و بزرگ کردن اختلاف‌های داخلی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سردار سیدمحمد باقرزاده در مراسم گرامیداشت یادواره شهدای دانشجوی نهاوند اظهار داشت: این روزها شاهد یک راهپیمایی سلوک حسینی بودیم، راهپیمایی اربعین یک سلوک حسینی است و ما در این سیر و سلوک حسینی باید در نهایت به منش حسینی برسیم و منش حسینی همان توحید است.

وی با بیان اینکه امام راحل ما همه‌ زندگی و تاروپود وجودش در راستای توحید بود، افزود: امام (ره) یک انسان باورمند و موحد بود و همین جمله‌ای که می‌فرماید «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» همان توحید است.

فرمانده کمیته تفحص ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه ما در بحث شهدا باید به دنبال منش و سیره رفتاری شهدا باشیم، عنوان کرد: دانشگاه به عنوان یکی از مراکز مهم فرهنگی کشور در کنار حوزه علمیه یکی از رسالت‌هایش همین است که در جامعه پیرایش فرهنگی انجام دهد که مفاهیم درست معنا شوند و در جای درست خودشان بکار گرفته شوند.

وی ادامه داد: در بحث زندگی شهدا باید بحث سبک‌شناسی و سبک زندگی آنها را مورد توجه قرار دهیم، حتی بحث زندگی پدران و مادران شهدا؛ همانطور که مقام معظم رهبری تاکید دارند باید مورد توجه قرار گیرد، باید از زندگی پدران و مادران شهدا درس بگیریم که چگونه رفتار کرده‌اند که به این جایگاه رسیده‌اند‌.

سردار باقرزاده با بیان اینکه امروزه باید تفکیک کنیم بین مراسم بزرگداشت شهدا و نفس بزرگداشت شهدا گفت: نهاوند از شهرهای مبارز در همان اوایل انقلاب اسلامی است که شهدای عالم و بزرگ این دیار بیانگر این امر است.

وی تصریح کرد: زمانی نمایندگان ما در مسابقات ورزشی فقط مدال می‌آورند اما یک زمانی علاوه بر مدال‌آوری رکوردها را جابجا می‌کنند و طراز و مرزها را جابجا می‌کنند که شهید «حججی»ها از این قسم دوم است و آنها طرازهای شهادت را جابجا کردند و به ابی عبدالله(ع) نزدیک کردند.

فرمانده کمیته تفحص ستاد کل نیروهای مسلح عنوان کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری بزرگداشت شهدا به این است که این ملت در مقابل دشمنان سر خم نکنند، این یعنی نفوذ ناپذیر باشیم، یعنی تجمیع و تحدید و تحمیل دشمن بر ملت ما اثرگذار نباشد.

وی افزود: از اول انقلاب تاکنون دو تفکر داشته‌ایم یک تفکر مکتبی منتسب به امام(ره) و یاران امام همانند شهید بهشتی و شهید مطهری و تفکر دوم تفکر لیبرال که در زمان جنگ این تفکر لیبرال بنی صدر بود که زمانی که رزمندگان در حال پیشروی بودند می‌گفت عقب نشینی کنید، چرا مقاومت می‌کنید؟

سردار باقرزاده با بیان اینکه امروز باید در این نبرد اقتصادی از خداوند کمک بخواهیم و درخواست کنیم که راه‌هایی که ما را به پیروزی میرساند به ما نشان دهد، گفت: ما قرار است همانند گذشته آمریکا را در این صحنه مات کنیم و لازمه این کار این است که به هدف باور داشته باشیم.

وی ابراز داشتک امروزه مسئول و دیپلماتی که موحد نباشد، نمی‌تواند مشکلات نظام را حل کند و نتیجه‌اش این می‌شود که امضای وزیر امور خارجه سابق آمریکا را تضمین می‌داند.

فرمانده کمیته تفحص ستاد کل نیروهای مسلح اظهار کرد: دشمنان ما در گذشته و امروز غرق در عده و تجهیزات نظامی خود شدند غافل از آن‌که آرامش‌دهنده دل‌ها خداست و اگر آرامش نداشته باشی توان استفاده از تجهیزات را نداری و همچون جنگ لبنان که اسرائیل هر آنچه داشت را گذاشت و گوسفندوار عقب‌نشینی و فرار کرد.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمن به دنبال متزلزل کردن شعور عمومی جامعه است، دشمن می‌خواهد اختلاف‌های داخلی را بزرگ کند و رهبری آن را از خارج به عهده بگیرد بنابراین می‌طلبد که بیش‌ از پیش نسبت به این مسائل هوشیار باشیم و بدانیم هیچ‌کس از خارج از ایران اسلامی نه دلش به حال ما می‌سوزد و نه اینکه به دنبال رفع مشکلات موجود هستند و تنها به دنبال سوءاستفاده هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار