خبرهای داغ:
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تحکیم بنیان خانواده مسیر توسعه را هموار می کند، گفت: از دل خانواده شهدای هسته ای، مدافع حرم، 220 هزار شهید حافظ میهن اسلامی، جوانان، ورزشکاران و نخبگان علمی تربیت شده اند.
کد خبر: ۹۰۷۸۷۷۵
|
۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۰

تحکیم بنیان خانواده مسیر توسعه را هموار می‌کندبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت الاسلام احد آزادیخواه در آیین جشن پیوند آسمانی پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و حضرت خدیجه(س) در شهر سامن بررسی و حل آسیب های اجتماعی و دوام و قوام خانواده را از مهمترین دغدغه های رهبر معظم انقلاب برشمرد و اظهار داشت: یکی از آرزوها و منویات رهبری این است که زندگی ها قوام پیدا کرده و خانواده تقویت شود.

وی بر لزوم اجرای منویات رهبر معظم انقلاب در این زمینه تاکید کرد و افزود: به دلیل کمرنگ شدن آموزه های دینی امروز شاهد افزایش طلاق در جامعه هستیم.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس دهم خواستار مطالعه کتاب «مفاتیح الحیات» نوشته «آیت الله جوادی آملی» شد و بیان کرد: این کتاب که مبتنی بر روایت ها و آیات قرآن است، زندگی انسان را عوض می کند و خواندن حتی یکبار این کتاب دنیوی برای شاد زیستن، خوب و معنوی زندگی کردن توصیه می شود.

وی با بیان اینکه تحکیم بنیان خانواده مسیر توسعه را هموار می کند، افزود: از دل خانواده شهدای هسته ای، مدافع حرم، 220 هزار شهید حافظ میهن اسلامی، جوانان، ورزشکاران و نخبگان علمی تربیت شده اند.

وی ادامه داد: از دل این خانواده ها گوهرهای نابی همچون رهبر معظم انقلاب تربیت شده اند که دنیا را متحول و آمریکا و رژیم صهیونیستی را آشفته کرده است.

آزادیخواه با تاکید بر اینکه باید به قدرت خودمان باور داشته باشیم، گفت: در حال حاضر که تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ایران آغاز شده است، این تحریم ها با شکست مواجه است و ترامپ راه به جایی نمی برد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی 13 آبان امسال را روز شروع شکست قطعی آمریکا دانست و افزود: آمریکا به دنبال به صفر رساندن فروش نفت ایران بود، اما نفت وارد بازار بورس شد.

وی ادامه داد: همراهی نکردن اتحادیه اروپا و بسیاری از کشورها با آمریکا در تحریم نفتی ایران، شکستی های بعدی را برای ترامپ رقم زد.

وی با بیان اینکه آمریکا با اعمال این تحریم ها ملت ایران را در تنگنا قرار داده است گفت: این نخستین باری نیست که ما شاهد اعمال تحریم های دشمنان علیه ایران اسلامی هستیم.

آزادیخواه تحریم های آمریکا را علیه ایران بی اثر دانست و تاکید کرد: چنانچه برخی سوء مدیریت ها تدبیر شود و دست های پلید و فساد در کشور قطع شود، به طور قطع از این گردنه سخت نیز با موفقیت عبور می کنیم.

وی با تقدیر از دستگاه قضایی در راستای اجرای احکام مفسدان اقتصادی، تداوم این روند را ضروری دانست و بیان کرد: در شرایط کنونی باید همدل و همراه باشیم، به طور قطع آینده کشور روشن است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات