جانشین معاون آموزش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:
سردار فرقانی جانشین معاون آموزش در سپاه با حضور در تجمع بسیجبان شهرستان خنداب گفت:مفهوم بسیج ایستادگی ومقاومت است و بسیجیان ریشه های انقلاب و مقاومت اسلامی هستند ، دشمنان در صدد این هستند با فتنه وتوطئه های خود این ریشه را بخشکانند ولی با عنایت پروردگار درخت انقلاب و مقاومت هر روز قویتر خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۸۳۱۱۰
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از خنداب ؛ سردار فرقانی جانشین معاون آموزش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در تجمع بسیجیان شهرستان خنداب گفت:مفهوم بسیج ایستادگی ومقاومت است و دشمن ریشه های مقاومت اسلامی را در ایران اسلامی رصد کرده و بسیجیان ریشه های انقلاب و مقاومت اسلامی هستند ، دشمنان در صدد این هستند با فتنه وتوطئه های خود این ریشه را بخشکانند ولی با عنایت پروردگار درخت انقلاب و مقاومت هر روز محکمتر و قوی خواهد شد.

سردار فرقانی گفت :امروز دشمنان در صدد تضعیف شعارهای انقلاب اسلامی هستند، امروز نباید در مقابل دشمنان عقب نشینی کنیم زیرا رهبری معظم انقلاب فرمودند شما هر قدم که در مقابل دشمنان عقب بروید انها پیشروی می کنند،دشمنان در مسئله برجام بار دیگر دشمنی خود را ثابت کردند و همه فهمیدند که آمریکا و هم کیشان آن قابل اعتماد نیستند و ما باید به داخل کشور وجوانان اعتماد کنیم زیرا سرمایه اصلی این کشور جوانان هستند.

وی با اشاره به 250 تن از شهدای شهرستان خنداب افزود:شهدای ما در جنگ تحمیلی در شرایط محرومیت ومحدودیت قرار گرفته و با جان خود ضربه دشمن را دفع کردند،پیام شهدا به ما این است که بایستی در تمام سختی ها در مقابل دشمن بایستید همانطور که ما تا پای جان ایستادیم، چون وعده نصرت خدا حق است که پس از تحمل سختی ها نصرتی است که این وعده مخصوص کسانی است که در مقبل توطئه های دشمن ایستادگی نمودند.

فرقانی گفت:در زمان پیش از انقلاب دو گفتمان لیبرالسیم امریکا و کمونیسم شوروی بر جهان حاکم بود که این دو کشور جهان را بین خود تقسیم نموده بودند،ولی امام گفتمان جدید انقلاب اسلامی  را در مقابل انها مطرح نمود با شعار نه شرغی نه غربی ، گفتمان انقلاب با مفهوم خداپرستی و قوانین اسلامی توسط امام خمینی(ره) به جهانیان ارائه شد.

وی با اشاره به مفهوم بسیج گفت:مفهوم بسیج متاثر از  تشعشع نور امام حسین(ع) است،بسیجیان امروز یاران امام حسین (ع) هستند در زمان خود،مفهوم واقعی بسیج در میانه میدان بودن ،قدرت تجزیه وتحلیل مسائل زمانه و تبیین گفتمان انقلاب اسلامی است،ماباید امروز مقاومت را از مردم غزه ویمن بیاموزیم.

سردار فرقانی گفت:امسال ما با عزت وافتخار چهلمین سالگرد انقلاب مان را جشن خواهیم گرفت و به جهانیان نشان دادیم که با ایستادگی و مقاومت توانستیم در مقابل تمامی توطئه های دشمن بایستیم و با ظلم وستم مقابله نماییم.

ارسال نظرات