خبرهای داغ:

زندگینامه شهید«حسین رنجبرزاده»

آموزگار شهید «حسین رنجبرزاده» از روستای حبشی شهرستان اسدآباد ۱۰ شهریور ماه ۱۳۸۳ در بیمارستان سینای همدان بر اثر جراحات مجروحیت شمیایی به درجه والای شهادت نائل شد.
کد خبر: ۹۰۸۶۶۳۹
|
۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۴

زندگینامه شهید«حسین رنجبرزاده»به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، آموزگار شهید «حسین رنجبرزاده» فرزند عزت الله متولد ۱۳۴۲ از روستای حبشی و برادر نماینده مردم شهیدپرور اسدآباد در مجلس شورای اسلامی از دوران کودکی در محیط و جوی کاملاً مذهبی و دارای اعتقادات و تقید به احکام اسلام رشد کرده و بزرگ شد.

شهید «رنجبرزاده» به خاطر تربیت در یک خانواده معتقد و دیندار از دوران نوجوانی با احکام دینی و فرائض شرعی آشنا بود و آغاز جوانی ایشان مصادف با پیروزی سال‌های اول انقلاب بود که دل در گرو انقلاب داشت و یکی از حامیان این انقلاب اسلامی علیه استکبار بود.

شهید «رنجبرزاده» به خاطر آگاهی فرهنگی که داشت فعالیت در سنگر آموزش و پرورش را برای خدمت به جامعه انتخاب و به عنوان آموزگار به تربیت فرزندان کشور پرداخت و زمانی که هجوم دشمن به کشور اسلامی ایران را مشاهده کرد، سنگر تعلیم و تربیت را رها کرد و لازم دید در کنار رزمندگان از مرز و بوم کشور انقلابی دفاع کند.

وی بعد از نبردهای مجاهدان در جبهه های نبرد مجروح و سال‌ها با آثار دردناک گاز شمیایی دست و پنجه نرم کرد و در نهایت در تاریخ ۱۰ شهریور ماه ۱۳۸۳ در بیمارستان سینای همدان بر اثر جراحات مجروحیت شمیایی به درجه والای شهادت نائل شد و پیکر پاکش در گلزار شهدای اسدآباد آرام گرفت و روح مشتاق و رنجورش از رنج‌های مجروحیت جهت آرامش ابدی به رضوان الهی پر کشید، روحش شاد و یادش جاودان باد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات