رئیس شبکه کودک از آغاز برنامه "قصه‌گویی شبانه" با اجرای مریم وطن‌پور که از زمستان روی آنتن می‌رود، خبر داد.
کد خبر: ۹۰۹۰۹۴۶
|
۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد سرشار رئیس شبکه کودک درباره اتفاقات جدید شبکه با خبرنگار خبرگزاری تسنیم صحبت کرد و البته در این میان به آغاز برنامه "قصه‌گویی شبانه" با اجرای مریم وطن‌پور و تهیه‌کنندگی سمیه عبدالله‌زاده که قرار است از زمستان روی آنتن برود خبرداد. سرشار به دورنمای شبکه کودک اشاره کرد و از اتفاقات استراتژی جدید شبکه کودک گفت که دو شورای تخصصی موسیقی و شعر و ترانه به زمره شورای اندیشه‌ورزی شبکه اضافه شده‌اند.

رئیس شبکه کودک که برای گفتگو در خبرگزاری تسنیم حضور پیدا کرده بود درباره این دو شورای تخصصی، گفـ: شورای تخصصی موسیقی به تازگی کار خودش را در شبکه کودک آغاز کرده و تولیدات موسیقیایی شبکه را موردبحث و بررسی قرار می‌دهند که بهترین نوع موسیقی برای تولیدات شبکه و برنامه‌های کودکانه استفاده شوند. تولیدکنندگان هم با یک دقت بیشتری به موضوع موسیقی می‌پردازند، چون می‌دانند بهترین اساتید و کارشناسان در شورای تخصصی موسیقی شبکه کودک حضور دارند.

وی در پایان افزود: شورای ترانه و شعر شبکه کودک هم تشکیل شده و ان‌شاالله کمک خواهند کرد در ماه‌های آینده سطح فاخرتری از موسیقی کودک را آهنگسازان و ترانه‌سرایان برای این شبکه تلویزیونی مورد استفاده قرار دهند. از همه مهمتر با کیفیت بیشتری به موضوع کودک در این شبکه تلویزیونی پرداخته می‌شود و می‌دانند که هر ترانه و شعری نمی‌توانند در شبکه کودک استفاده کنند.

بیشتر بخوانید

مشروح گپ و گفت محمد سرشار رئیس شبکه کودک با خبرنگار خبرگزاری تسنیم به زودی منتشر خواهد شد.

ارسال نظرات