خبرهای داغ:
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان:
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان با بیان اینکه تاکنون 3 هزار و 269 زن سرپرست خانوار بیمه ‌شده‌اند، گفت: از ابتدای سال یک میلیارد و 801 میلیون تومان بیمه برای آنان واریز شده است.
کد خبر: ۹۰۹۲۹۴۰
|
۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵

3 هزار و 269 زن سرپرست خانوار در استان همدان بیمه ‌شده‌اندعلی بحیرایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان در مورد حق بیمه تأمین اجتماعی مددجویان بیان داشت: پرداختی‌ها هر سه ماه یک‌بار است و از ابتدای سال 5 میلیارد و 135 میلیون تومان برای 7 هزار و 518 خانواده پرداخت ‌شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون 3 هزار و 269 زن سرپرست خانوار بیمه ‌شده‌اند، افزود: از ابتدای سال یک میلیارد و 801 میلیون تومان بیمه برای آنان واریز شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان با تأکید بر اینکه در هشت ‌ماهه امسال 3 هزار و 860 نفر با اجرای طرح‌های اشتغال و خودکفایی دارای بیمه تأمین اجتماعی شده‌اند، ادامه داد: در بخش اشتغال و خودکفایی از ابتدای سال برای هر نفر اشتغال یارانه‌ای 551 هزار تومان پرداخت ‌شده است.

وی با اشاره به اینکه تمام بیمه‌شدگان زن با داشتن 10 سال سابقه و 55 سال سن از بازنشستگی و مستمری بازنشستگی بهره‌مند می‌شوند، بیان کرد: تمام بیمه‌شدگان مرد نیز که دارای 10 سال سابقه و 60 سال سن هستند بازنشسته شده و مستمری دریافت می‌کنند.

بحیرایی با بیان اینکه 734 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد از ابتدای سال 97 بازنشسته و مستمری‌بگیر شده‌اند، گفت: در حال حاضر 3 هزار و 231 زن سرپرست خانوار، یک هزار و 941 طرح اشتغال یارانه‌ای و یک هزار و 516 طرح اشتغال غیر یارانه‌ای تحت پوشش کمیته امداد هستند.

وی بیان کرد: در مجموع یک هزار و 688 خانواده مستمری‌بگیر تحت حمایت کمیته امداد تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات