خبرهای داغ:
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اسدآباد خبر داد

تهیه جهیزیه برای 110 نوعروس تحت پوشش کمیته امداد اسدآباد

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اسدآباد از تهیه جهیزیه برای 110 نوعروس تحت پوشش خبر داد و گفت: به هرکدام از این نوعروسان مبلغ 4 میلیون تومان کمک هزینه خرید جهیزیه پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۹۰۹۴۶۵۹
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹

تهیه جهیزیه برای 110 نوعروس تحت پوشش کمیته امداد اسدآبادمحمد نایبی درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد از تهیه جهیزیه برای 110 نوعروس تحت پوشش خبرداد و اظهار کرد: به هرکدام از این نوعروسان مبلغ 4 میلیون تومان کمک هزینه خرید جهیزیه پرداخت می‌شود که در آینده‌ای نزدیک این مبلغ به 5 میلیون تومان می‌رسد.

وی افزود: در بحث درمانی این نهاد از 120 بیمار زمین‌گیر و صعب‌العلاج حمایت می‌کند که این حمایت‌ها شامل کمک هزینه ویزیت، بستری و دارو است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اسدآباد ادامه داد: اسدآباد دارای 510 کودک دارای سوءتغذیه است که کمیته امداد ماهانه به هر کدام از این کودکان 92 هزار تومان کارت خرید اقلام پروتئینی اختصاص می‌دهد.

وی در رابطه با بحث وام افراد تحت حمایت نیز گفت: افرادی که موفق به دریافت وام می‌شوند تحت حمایت بیمه‌ای این مرکز قرار دارند به طوری که حق بیمه 520 نفر را که امسال وام دریافت کرده‌اند، ما پرداخت می‌کنیم.

نایبی در بخش دیگری از سخنانش نیز گفت: در مبحث آموزش پرداخت 120 هزار تومانی ایاب و ذهاب و 200 هزار تومانی خرید لوازم التحریر برای دانش‌آموزان مقاطع راهنمایی و دبیرستان و همچنین کمک هزینه‌های تحصیلی دانشجویان از اهم برنامه‌های کمیته امداد  در این حوزه بوده است.

وی با بیان اینکه 700 دانش‌آموز و 100 دانشجو تحت حمایت این نهاد در دیار سید جمال قرار دارند، عنوان کرد: دو کارشناس زبده روان و مذهبی به طور منظم به بانوان مطلقه، دختران و همسران زندانیان آموزش می‌دهند که 900 نفر تاکنون از این آموزش‌ها بهره‌مند شده‌اند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اسدآباد اظهارکرد: با مشاوره‌های صورت پذیرفته قبل از ازدواج در این نهاد شاهد کاهش چشمگیر آمار طلاق بین زوجین بوده‌ایم که حاکی از مشاوره‌های کاربردی قبل از ازدواج کمیته امداد دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات