خبرهای داغ:
مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با تأکید بر اهمیت تعامل روابط عمومی و رسانه‌ها گفت: این امر تأثیر مهم و تعیین کننده‌ای در فرهنگ‌سازی و افزایش آگاهی و تنویر افکار عمومی در جامعه دارد.
کد خبر: ۹۱۰۳۳۵۸
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۷

تعامل روابط عمومی و رسانه‌ها تأثیر مهمی در فرهنگ‌سازی و تنویر افکار عمومی داردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، احمدرضا روزبیانی امروز در جمع خبرنگاران  با اشاره به عملکرد دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق همدان اظهار کرد: این شرکت توزیع نیروی برق همکاری نزدیکی با مطبوعات و خبرگزاری‌های استان دارد.

وی با تأکید بر اهمیت تعامل روابط عمومی و رسانه‌ها گفت: این امر تأثیر مهم و تعیین کننده‌ای در فرهنگ‌سازی و افزایش آگاهی و تنویر افکار عمومی در جامعه دارد.

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به انتشار 285خبر از شرکت توزیع برق استان همدان در نشریات مکتوب استان طی سال جاری گفت: همچنین بیش از 300 خبر از شرکت نیز در خبرگزاری‌های استان منتشر شده است.

وی با بیان اینکه طی سال جاری 89 خبر از شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در  پرتال شرکت منتشر شد، تاکید کرد: بیش از 80 درصد این خبرها در سایت وزرات نیرو انتشار یافت.

روزبیانی با اشاره به طراحی بیش از 105 آگهی مدیریت مصرف و اطلاع رسانی بیان کرد: طی10 ماهه سال جاری 950 آگهی مختلف در خصوص مدیریت مصرف و مسائل مربوط به اقدامات شرکت در نشریات استان به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات