خبرهای داغ:
مربی سنگنوردی بانوان شهرستان ملایر خبر داد
مربی سنگنوردی بانوان شهرستان ملایر گفت: به مناسبت گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر همایش سنگنوردی ویژه دختران برای اولین بار در سالن ورزشی شهید «رسول حیدری» شهرستان ملایر برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۷۷۹۷
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲

برگزاری اولین همایش سنگنوردی ویژه دختران در ملایرونایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار داشت: همایش سنگنوردی ویژه دختران شهرستان ملایر برای اولین بار به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر با همکاری مسئول امور ورزش بانوان اداره ورزش وجوانان و هیئت کوهنوردی شهرستان ملایر در سالن ورزشی شهید «رسول حیدری» این شهرستان برگزار شد.

وی افزود: تعداد 10 نفر از دختران نونهال و نوجوان شهرستان ملایر که در این رشته ورزشی آموزش‌های لازم را می‌بینند شرکت کردند و در بالا رفتن از دیواره با هم به رقابت پرداختند.

مربی سنگنوردی بانوان شهرستان ملایر ابراز داشت: این همایش به مناسبت گرامیداشت مقام والای مادر و ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) در راستای ایجاد انگیزه و جذب دیگر فرزندان این آب و خاک به ورزش سنگنوردی برگزار شد تا شاهد پیشرفت و گسترش این رشته ورزشی در سطح شهرستان در بخش بانوان باشیم.

وی گفت: از آنجا که ورزش سنگنوردی نیاز به وسایل پیشرفته این رشته ورزشی دارد در ابتدای کار وسایل ما مبتدی بوده و با حمایت‌های ریاست دلسوز اداره ورزش وجوانان مقداری وسیله مورد نیاز تهیه شد و کلاس‌های سنگنوردی ویژه بانوان در شهرستان ملایر راه‌اندازی شد.

ونایی خواستار حمایت‌های مسئولین شهرستان ملایر در تهیه وسایل مورد نیازاین رشته ورزشی شد تا بتوان آن را در سطح شهرستان گسترش داد و در آینده شاهد افتخار آفرینی بانوان ملایری در استان و کشور باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات