خبرهای داغ:

تقدیر از مادر شهیدطاهری در شاهرود+ عکس

همزمان با سالروز گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود از مادر شهید طاهری تقدیر شد.
کد خبر: ۹۱۲۰۳۰۲
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، همزمان با سالروز گرامیداشت شهدا، روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کتابخانه‌های عمومی شاهرود با حضور در منزل شهید عبدالله طاهری و ادای احترام به مادر این شهید بزرگوار از وی تقدیر کردند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود در این دیدار به رشادت شهدا و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا باعث تقویت و ترویج روحیه ایثار، شجاعت و شهادت در جامعه می‌شود.
رضا مهدیان افزود: وحدت و همدلی از عواملی است که در پیروزی انقلاب در زمان جنگ تحمیلی و مبارزه با طاغوت موثر بوده است و بنابراین مردم ایران به ویژه جوانان باید با آگاهی و هوشیاری اجازه ندهند دشمن با فتنه پراکنی این وحدت و هم افزایی را از بین ببرد.
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان شاهرود نیز ضمن تقدیر از صبر و ایثار خانواده‌ی شهدا گفت: امنیت جامعه امروز مدیون خون شهدا و گذشتی است که خانواده‌ی آن‌ها داشته اند بنابراین باید با نهایت احترام راه و هدف آن‌ها را ادامه دهیم و در راستای اعتلای آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب بکوشیم.
سید ابراهیم موسوی با تاکید بر اینکه باید قدردان خون شهدا باشیم تصریح کرد: از وظایف مهم دستگاه‌های فرهنگی آگاهی دادن به نسل جوان است تا فرزندان انقلاب اسلامی با دقت و زیرکی در حفظ و آبادانی سرزمین خود بکوشند.
بسیجی شهید عبدالله طاهری متولد ١٣٤٣ در شاهرود است که در کربلای بصره و عملیات رمضان سال ١٣٦١ به درجه رفیع شهادت نایل گردید و پیکر پاکش پس از ٤٠ روز به خاک سپرده شد.
وی از مبارزین نوجوان دوران انقلاب و از فعالان فرهنگی آن دوران بود که نقش بسزایی در نشر و ترویج فرهنگ کتابخوانی میان همسالان خود داشت، تا آنجا که کتابخانه کوچکی را با درآمد اندک خود راه اندازی کردده بود.
 
تقدیر از مادر شهیدطاهری در شاهرود+ عکس
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار