خبرهای داغ:
استاد حوزه علمیه همدان با اشاره به اثرات حفظ حجاب اسلامی گفت: حفظ تقوا و حجاب برای زنان در فضای امروزی جامعه کرامت است.
کد خبر: ۹۱۲۳۷۶۲
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶

حفظ تقوا و حجاب برای زنان در فضای امروزی جامعه کرامت استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان،  حجت الاسلام افشاری در نشست اخلاقی در تیپ انصارالحسین(ع) با تشریح دیدگاه اسلام در زمینه اهمیت و جایگاه اجتماعی زنان اظهار داشت: هیچ دین و مذهبی به اندازه اسلام برای زن، جایگاه و ارزش و حرمت اجتماعی وانسانی قائل نشده است.

وی با نقد تفکر و فرهنگ غرب در زمینه زنان خاطرنشان کرد: در آموزه‌ها و فرهنگ غربی، زن ابزار و وسیله لذت‌جویی مردان است و به بدترین نوع و حقیرانه با جامعه زنان برخورد می‌شود.

این استاد حوزه علمیه همدان با اشاره به اثرات حفظ حجاب اسلامی بیان داشت: عده‌ای کرامات را در انجام کارها و سحر و جادو و ... می‌دانند اما در حقیقت حفظ تقوا و حجاب برای زنان در فضای امروزی جامعه کرامت است.

وی در توصیف صفت متقین و منافقین بیان داشت: یکی از مهم‌ترین صفات متقین صداقت و راستگویی است، چنانچه حضرت زهرا(س) را صدیقه و حضرت علی(ع) را صدیق بزرگ نامیده‌اند.

افشاری همچنین استقبال از بلا و مرگ را صفت دیگر مومنان حقیقی دانست و گفت: مومن بارش سبک است و بلا را برای خودش کفاره گناهان دانسته و مرگ را روزنه نجات خود و واسطه فیض نهایی الهی می‌داند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات