خبرهای داغ:

حوزه علمیه ای که قرارگاه کمک به سیل زدگان است

مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) خرم آباد به عنوان قرارگاه کمک به سیل زدگان شهرهای استان لرستان انتخاب شده است.
کد خبر: ۹۱۲۴۳۳۵
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۴

به گزارش  سرویس  طلاب  و روحانیون خبرگزاری بسیج، مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) (سفیران هدایت ) خرم آباد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد گفت: طلاب و اساتید این مدرسه با تمام توان در امداد رسانی به سیل زدگان آماده هستند و تا حل مشکلات مردم سیل زده شهرهای استان، در کنار آنها باقی خواهد ماند و امداد و خدمات رسانی های لازم را انجام خواهند داد .

حجت الاسلام حیدر دوستی فر با بیان اینکه مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) (سفیران هدایت )خرم آباد به دلیل قرار گرفتن در مرکز شهر و بازار خرم آباد به عنوان «قرارگاه کمک و امدادرسانی به سیل زدگان استان لرستان» انتخاب شده است افزود: مردم نوع دوست استان و شهرستان خرم آباد کمک های نقدی و غیرنقدی خود را در پایگاه این مدرسه جمع آوری و برای کمک به سیل زدگان توزیع می کنند .

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) (سفیران هدایت)خرم آباد با بیان اینکه طلاب و اساتید این مدرسه از همان روزهای نخست وقوع سیل به صورت خودجوش و مردمی به کمک و امداد رسانی به سیل زدگان شتافته اند، بیان داشت: طلاب و اساتید حوزه علمیه استان لرستان تا حل مشکلات مردم سیل زده در کنار آنها هستند و در لایه روبی،پاکسازی ،نوسازی، بهسازی و امداد و خدمات رسانی به آسیب دیدگان سیل آماده هستند .

وی با بیان اینکه طلاب و اساتید مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) خرم آباد با حضور مستمر و جهادی خود در خدمات رسانی به مردم سیل زده شهرهای معمولان، پلدختر، چگنی، خرم آباد و ... تلاش می کنند، خاطر نشان کرد: طلاب و اساتید حوزه استان در تشویق و ترغیب مردم به جمع آوری کمک ها برای سیل زدگان و همچمین توزیع اقلام مورد نیاز ببین مردم آسیب دیده از سیل نیز رسالت خود را انجام می دهند .

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) (سفیران هدایت) خرم آباد در پایان یادآور شد: طلاب و اساتید حوزه علمیه علاوه بر خدمات رسانی در خیابان ها و کوچه ها، برای مردم آسیب دیده از سیل نماز جماعت را نیز اقامه می کنند و پاسخگوی سؤالات و شبهات مردم در زمینه های گوناگون هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار