خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علمدار ولایت است/ سپاه حبیب قلب‌ها

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علمدار ولایت است که با رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب در پیشرفت‌ها و ناکام کردن دشمنان نقش بی‌بدیلی داشته است.
کد خبر: ۹۱۲۷۴۶۶
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علمدار ولایت است/ سپاه حبیب قلب‌هابه گزارش خبرگزاری بسیج از فامنین، امیر خجسته در دیدار با پاسداران سپاه ناحیه فامنین به مناسبت روز پاسدار و تبریک اعیاد و ایام ماه شعبان المعظم عنوان کرد: سپاه پاسدارن با قدرت حسینی در برابر یزیدیان زمانه ایستاده‌ و به زورآزمایی برخاسته است و استکبار جهانی در کل جهان سیلی محکمی از سپاه و پاسداران خورده است.

وی ابراز داشت: قدرت کنونی سپاه پاسداران استکبار جهانی و آمریکا را سردرگم کرده و دچار گیجی شده است و نقشه‌های آنها را به بن بست کشانده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی این اقدام آمریکا را خلاف قوانین بین‌المللی دانست و گفت: این اقدام که یک کشوری به تنهایی نیروی نظامی کشوری را به عنوان تروریست اعلام کند کاملاً خلاف قوانین بین‌المللی است که باعث بالا رفتن محبوبیت سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی در منطقه و حتی کل جهان شده است و در نتیجه سپاه حبیب قلب‌ها شد.

وی در ادامه افزود: امروز در ایران اسلامی 80 میلیون سپاهی و پاسدار داریم و حتی کسانی که گاهی در مجلس تفکرات خاصی داشتند لباس سبز پاسداری بر تن کرده و اعلان کردند که سپاهی هستند و اقدام ترامپ کم عقل را محکوم کردند.

خجسته ابراز داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علمدار ولایت است که با رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب در پیشرفت‌ها و ناکام کردن دشمنان نقش بی‌بدیلی داشته است.

وی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیرو واقعی حسین بن علی(ع) است که با تمسک به ایشان نه تنها در داخل ایران بسیار موفق بوده بلکه در منطقه و کل جهان نقش مهمی در معادلات ایفا می‌کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در پایان  گفت: حرکت و تبیین‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دیگران خط مشی می‌دهد و باعث روشنگری در بسیاری از زمینه‌ها می‌شود که  این کار بسیار ارزشمند و برجسته است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار