خبرهای داغ:
مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه بهار:

پیروی از زندگی انبیاء بسیاری از اختلافات را حل می‌کند

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه ما در جامعه از نظر خانواده آسیب دیدیم همانگونه که امروزه بیشتر روش‌های زندگی به سمت غربگرایی سوق داده شده است، گفت: اگراختلافات و تفاوت نظر را لحاظ کنیم و از خود گذشتگی داشته باشیم، به زندگی انبیاء و اولیاء نگاه کنیم خیلی از اختلافات حل می‌شود.
کد خبر: ۹۱۲۸۹۷۹
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۷

پیروی از زندگی انبیاء بسیاری از اختلافات را حل می‌کندبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، حجت‌الاسلام محمودی در سرکشی از پایگاه ساجده راه‌هموار لالجین که با حضور مسئول بسیج خواهران لالجین صورت گرفت در جمع اعضای شورای پایگاه، اظهار داشت: ما باید سعی کنیم تا با اعمال خود به صورت عملی زمینه‌سازی ظهور امام زمان(عج) را ایجاد کنیم.

وی افزود: خدا به ما نزدیک است اما ما به خاطر اعمال خود احساس نزدیکی به خدا نمی‌کنيم چراکه ما ندانسته کارهایی می‌کنیم که خوشنودی خدا را در پی ندارد.

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه بهار ابراز داشت: علاوه براینکه خودمان بايد خوب باشیم، باید تبلیغ کنیم و هرکس بدی انجام داد به آن نیز تذکر دهیم چراکه اصل مهم امر به معروف و نهی از منکر در حال فراموشی است.

وی ادامه داد: ما گاهی فرصت‌های خوبی داریم که برای به دست آوردن چیزهایی که ارزش زیادی ندارد از دست می‌دهیم حتی اگر به خاطر چشم و هم‌چشمی زندگی‌های خود را فرو می‌پاشيم.

محمودی عنوان کرد: ما در جامعه از نظر خانواده آسیب دیدیم همانگونه که امروزه بیشتر روش‌های زندگی به سمت غربگرایی سوق داده شده، اگراختلافات و تفاوت نظر را لحاظ کنیم و از خود گذشتگی داشته باشیم، به زندگی انبیاء و اولیاء نگاه کنیم خیلی از اختلافات حل می‌شود .

انتهای پیام/

ارسال نظرات