خبرهای داغ:
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان خبر داد
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از اجرای طرح نظارتی ویژه ماه رمضان توسط تعزيرات حكومتي استان همدان از 9 اردیبهشت در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۲۱۵۶
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۴

اجرای طرح نظارتی ضیافت در همدانعلیرضا حسن پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: با توجه به اینکه تعزیرات حکومتی رکن قضایی بازار است و وظیفه ذاتی ما رسیدگی به پرونده‌ها وصدور حکم است با در پیش بودن ماه مبارک رمضان وافزایش تقاضای عمومی برای خرید برخی کالاها از قبیل مواد لبنی، قند و شکر، خرما، مواد پروتئینی، برنج، روغن، زولبیا و بامیه و... ضرورت نظارت و کنترل بر بازار را با رویکرد پیشگیرانه مضاعف کرده است.

وی افزود: بر این اساس اداره کل تعزیرات حکومتی بر خود واجب می‌داند به منظور حمایت از حقوق مردم در کنار وظیفه ذاتی خود، گشت‌های مشترک بازرسی را نیز در قالب طرح نظارتی ضیافت 98 با همکاری سایر دستگاه‌ها برگزار کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان ابراز داشت: در آستانه شروع ماه مبارک رمضان طرح نظارتي با همكاري ساير دستگاه‌ها روزانه با مشارکت 8 اکیپ با هدف پیشگیری از وقوع تخلفات در مرکز استان و شهرستان‌ها اجرا می شود‌.

وی تصریح کرد: این طرح از 9 اردیبهشت شروع و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و هرگونه تخلف خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد.

حسن‌پور در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: در ادامه برگزاری مستمرگشت‌های مشترک رستوران‌های سطح شهر بازرسی و مقدار 20 کیلوگرم گوشت منجمد برزیلی عرضه خارج از شبکه از یک رستوران و مقدار 10 کیلوگرم گوشت ومرغ غیر قابل مصرف و فاسد از یک رستوران دیگر کشف و معدوم شد.

وی افزود: همچنین یکی دیگر از اکیپ‌های گشت مشترک بیش از 100 قلم داروی خوراکی خارج از شبکه توزیع کشف کردند که ویزیتور شرکت به اتهام توزیع داروهای غیر مجاز به دادسرا معرفی وبرای شرکت توزیع دارو نیز پرونده‌ای به اتهام عرضه خارج از شبکه دارو در تعزیرات حکومتی همدان تشکیل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان  با اشاره به جریمه میوه فروش متخلف گفت: بر حسب گزارش ارسالی مبنی برگرانفروشی انار، پرتقال و سیب قرمز، توسط این واحد، پرونده‌ای درشعبه هیات بدوی تعزیرات حکومتی همدان تشکیل شد و پس ازجری تشریفات قانونی، متهم به پرداخت مبلغ 64 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محكوم شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات