خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه شهید مطهری با قلم و بیانش بی نظیرش در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام ایستاد، گفت: از این رو توجه جدی و بهره گیری از نظرات و تفکرات شهید مطهری در جامعه، راهکاری اساسی و اصولی در برابر توطئه های شوم دشمنان است.
کد خبر: ۹۱۳۲۷۹۱
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴

شهید مطهری در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام ایستادحجت الاسلام حسن یار عبادی امجد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در تویسرکان اظهار داشت: بارزترین ویژگی شخصیتی شهید مطهری احساس مسئولیت او نسبت به مسائل عقیدتی و فکری جامعه بود که می‌دید از سوی دشمنان مورد هجوم قرار گرفته است، از این رو تمام سعی خود را برای مقابله با این تهاجم فرهنگی و عقیدتی به ویژه با قلم و بیان خود داشت.

وی بیان کرد: توجه جدی فرهنگیان، حوزویان و دانشگاهیان نسبت به آثار ارزشمند شهید مطهری می‌تواند زمینه را برای آشنایی جامعه و تبیین اندیشه‌های والای او فراهم سازد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان افزود: سعی در عمل کردن به اندیشه‌ها و تفکر شهید مطهری گره‌گشایی برای مشکلات امروز نیز است.

وی با بیان اینکه تاکنون آن گونه که باید به ابعاد شخصیتی این استاد شهید به صورت جامعی پرداخته نشده است، تصریح کرد: عمده این توجه‌ها به ابعاد علمی و شخصی شهید بوده، اما اندیشه‌های او در مواردی چون حکومت اسلامی، دشمن‌شناسی و تفکر انقلابی مورد تبیین قرار نگرفته است.

عبادی امجد عنوان کرد: امروز دشمنان اسلام و نظام در مواجه با کشورمان با دو موضوع اندیشه اسلامی و فرهنگی و نیز انقلابی‌گری ما سر ناسازگاری و کینه‌توزی دارند، از این رو توجه جدی و بهره‌گیری از نظرات و تفکرات شهید مطهری در جامعه، راهکاری اساسی و اصولی در برابر توطئه های شوم دشمنان است.

وی در ادامه با بیان اینکه برای نهادینه کردن اندیشه‌های انسان‌های وارسته‌ای همچون امام خمینی(ره) باید اهتمام ویژه‌ای به شعارهای انقلاب داشته باشیم، گفت: بررسی و توجه ویژه به اندیشه های امام راحل(ره) و انقلابیونی از جمله شهید مطهری‌ها، بی تردید روحیه انقلابی‌گری را در جامعه زنده نگه می‌دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان اظهار کرد: باید با همین گفتمان انقلابی با عوامل ضد اندیشه اسلامی مبارزه کرد و نگذاریم شعارهای انقلاب و انقلابی‌گری در جامعه خاموش شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات