سردار سپهر صبح دیروز با حضور در شهرک سینمایی انقلاب و دفاع مقدس از امکانات این شهرک بازدید کردند.
کد خبر: ۹۱۳۴۴۳۲
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۹

به گزارش بنیاد فرهنگی روایت فتح خبرگزاری بسیج،  سردار محمد حسین سپهر جانشین محترم سازمان بسیج مستضعفین از امکانات، ظرفیت ها و لوکیشن فیلم هایی چون یوسف پیامبر، اخراجی ها، دلیران تنگستان و ... شهرک سینمایی انقلاب و دفاع مقدس بازدید کردند.

شهرک سینمایی انقلاب و دفاع مقدس  از سال 1373 با هدف پشتیبانی از فیلم‌هایی با موضوعات انقلاب و دفاع مقدس و تاریخی از سوی نیروی مقاومت بسیج تاسیس شد. تا (بهار1393) این مرکز بیش از یک هزار اثر شامل:{ فیلم‌های سینمایی، فیلم مستند، سریال‌های تلویزیون، تله‌فیلم، فیلم‌های کوتاه وویدئوکلیپ }را حمایت کرده است.

شهرک سینمایی با زمینی به مساحت تقریبی 550 هکتار در کیلومتر 25 اتوبان تهران- قم با فاصله حدود 5 کیلومتری فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)  قرار دارد. جالب است بدایند که یکی از قدیمی‌ترین لوکیشن‌های شهرک سینمایی که مورد استفاده بسیاری از پروژه‌های دفاع مقدس قرار گرفته است، خط مقدم جبهه جنگ بوده که شامل خاکریز دوجداره با طول تقریبی 700مترمی‌باشد که انواع سنگرها نیز درآن تعبیه شده است و از آنجا که در طول سالیان گذشته به علت انفجارات و تخریب‌های صورت گرفته در پروژه‌ها چندین مرحله مورد بازسازی قرار گرفته است.

بازدید سردار سپهر از شهرک سینمایی انقلاب و دفاع مقدسبازدید سردار سپهر از شهرک سینمایی انقلاب و دفاع مقدسبازدید سردار سپهر از شهرک سینمایی انقلاب و دفاع مقدسبازدید سردار سپهر از شهرک سینمایی انقلاب و دفاع مقدس

ارسال نظرات