خبرهای داغ:
امام جمعه ملایر:

مسئولان تدابیری برای سوق جامعه به سمت ایرانی و اسلامی بودن بیندیشند

امام جمعه ملایر گفت: مسئولان باید تدابیری بیندیشند تا جامعه ما هر چه بیشتر به سمت ایرانی و اسلامی بودن پیش برود.
کد خبر: ۹۱۳۸۵۲۰
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲

مسئولان تدابیری برای سوق جامعه به سمت ایرانی و اسلامی بودن بیندیشندبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت الاسلام محمدباقربرقراری در آیین تودیع و تکریم فرماندار ملایر با اشاره به تلاش غرب برای بی اعتقاد کردن جوانان به نظام بیان داشت: مسئولان باید تدابیری بیندیشند تا جامعه ما هر چه بیشتر به سمت ایرانی و اسلامی بودن پیش برود.

وی اظهار داشت: احساس می شود در کشور از نظر اسلامیت مقداری خوب عمل نشده است.

امام جمعه ملایر ادامه داد: حکومت ما جمهوری اسلامی است و به دنبال جمهوریت سازی، برای اسلامیت نظام نیز باید فکری شود.

وی با تاکید بر اینکه در نظام جمهوری اسلامی باید با روزه خواری برخورد شود، ادامه داد: حرمت ماه رمضان باید حفظ شود و مردم برای روزه داری از یکدیگر سبقت بگیرند.

برقراری با تقدیر از زحمات باب الله فتحی، وی را فردی متدین، مدیر و مدبر دانست و گفت: وی در دوران فعالیت خود فرمانداری لایق و شایسته برای مردم ملایر بود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار داشت: هیاهوی رسانه ای آمریکا و قدرت نمایی های پوشالی دولتمردان آن تلاش مذبوحانه برای فرار از انزوا و حقارت روز افزون آنها است.

محمد کاظمی بیان کرد: عهدشکنی آمریکا در توافق برجام پس از 18 ماه مذاکره سرداران دیپلماسی کشور با قدرت های شرق و غرب تجربه ای ارزشمند در عرصه سیاست ورزی بین المللی است.

وی تغییرات مدیریتی را اقتضای پویایی و رشد دانست و ضمن تقدیر از تلاش های فرماندار سابق ملایر گفت: زحمات وی همواره ماندگار و ارزشمند است.

نائب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس دهم برای قدرت الله ولدی فرماندار جدید ملایر نیز آرزوی توفیق کرد و ادامه داد: ملایر دیار فرهنگ، اخلاق و دیانت است و مردم آن شایسته ارایه بهترین خدمات است

دیگر نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: جابجایی مدیران موجب استفاده بهتر از تجربه های مختلف افراد و در نهایت توسعه و پیشرفت می شود.

حجت الاسلام احد آزادیخواه بر لزوم ولایت مداری و حرکت در مسیر ولایت تاکید کرد و افزود: باید با هر اعتقاد و گرایش سیاسی هدفمان خدمات به مردم و انسانیت باشد.

وی با اشاره به بافت فرسوده شهر گفت: خدمت به مردم و تلاش برای رفع مشکلات، حرکت در مسیر اعتدال و رونق اقتصادی را در صدر امور کاری فرماندار جدید دانست.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات