خبرهای داغ:
در بیانیه بسیج جامعه زنان استان همدان به‌مناسبت روز قدس آمده است:
در بیانیه بسیج جامعه زنان استان همدان به‌مناسبت روز قدس آمده است: ایران اسلامی پرچمدار مبارزه با ظلم و ستم صهیونیست‌ها و چشم امید مقاومت اسلامی در جهان است.
کد خبر: ۹۱۴۳۵۲۰
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷

ایران اسلامی پرچمدار مبارزه با ظلم و ستم صهیونیست‌هابه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، بسیج جامعه زنان استان همدان به‌مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بدون تردید تعیین روز جهانی قدس از سوی حضرت امام خمینی(ره) را باید به عنوان نقطه عطفی در رهبری آن پیر فرزانه در جهان اسلام و ودیعه ای ارزشمند از سوی خداوند به انقلاب اسلامی و مردم مسلمان و ستم دیده جهان قلمداد کرد.

ایران اسلامی پرچمدار مبارزه با ظلم و ستم صهیونیست‌ها و چشم امید مقاومت اسلامی در جهان است. حضور هر چه با شکوه‌تر ملت قهرمان و مقاوم ایران سرشار از غریو های استکبارستیزی در روز جهانی قدس و اعلام حمایت مجدد از مظلومین و ستمدیدگان عالم و انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان آنها در منطقه است.

بانوان نخبه و فرهیخته بسیج جامعه زنان استان همدان ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس و اعلام حمایت مجدد از مظلومین و ستمدیدگان عالم در کنار آحاد ملت ایران با آرمان‌های راستین شهدا و امام(ره) در مبارزه با استکبار جهانی بیعت مجدد می‌کند و از مردم مظلوم فلسطین تا آزادی کامل از دست غاصبین حمایت می‌نماید.

وعده دیدار ما روز جهانی قدس

انتهای پیام/

ارسال نظرات