خبرهای داغ:
امام جمعه نهاوند با بیان اینکه در راهپیمایی روز قدس هر قدمی برداریم موجب ناراحتی صهیونیست‌ها است، گفت: ناراحتی اصلی آمریکا از این است که چرا ایران «مرگ بر آمریکا» می‌گوید و هیمنه آمریکا را شکسته است.
کد خبر: ۹۱۴۳۶۲۲
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵

ناراحتی اصلی آمریکا از شعار «مرگ بر آمریکا» ایران استبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در چهلمین روز درگذشت طلبه همدانی و شهادت امام جمعه کازرون با تاکید بر لزوم ولایتمداری در جامعه دینی، اظهار داشت: ولایتمداری به معنای تبعیت از فرامین امام زمان (عج) است.

وی با بیان اینکه اگر بتوانیم در این زمان با نایب امام بسازیم می توانیم با امام زمان (عج) نیز بسازیم و ایشان را یاری کنیم، تاکید کرد: آنهایی که تا پای شهادت با امام و ولایت هستند ادعای ولایتمداریشان درست است و هر زحمتی بکشند در این راه ذره‌ای هدر نمی‌رود.

وی با بیان اینکه در راهپیمایی روز قدس هر قدمی برداریم موجب ناراحتی صهیونیست‌ها است، گفت: ناراحتی اصلی آمریکا از این است که چرا ایران «مرگ بر آمریکا» می‌گوید و هیمنه آمریکا را شکسته است.

مغیثی با بیان اینکه ایثار و فداکاری در مسیر ولایت جزو لوازم کار است هر چند در این راه مشکلات زیادی وجود دارد، گفت: کل زندگی ما عرصه جهاد و مبارزه است.

وی در ادامه با اشاره به شهادت «مصطفی قاسمی» در همدان و همچنین شهادت امام جمعه کازرون گفت: این اقدامات ماموریتی از طرف دشمن است چراکه دشمن چشم دیدن روحانیت را نداشته و ندارد.

امام جمعه نهاوند با اشاره به اینکه این مهم نشان می‌دهد انقلاب بر ریلی که بوده در حال حرکت است و هنوز هم دشمن دست از سر ما برنداشته است، گفت: امروز دشمن می‌خواهد روحانیت را از صحنه خارج کند تا مردم را بترساند و به اهداف خود برسند.

وی در ادامه با اشاره به دو حادثه روزهای اخیر، گفت: حوادث زندگی ما با کارهایی که انجام ‌می‌دهیم ارتباط دارند و تمام این حوادث بر اساس اسباب و علل است.

مغیثی با بیان اینکه یکی لیاقت شهادت پیدا می‌کند و یکی توان تسلط بر خود را ندارد، تاکید کرد: راهپیمایی روز قدس امسال مهم‌تر از سال‌های قبل است چراکه می‌خواهند معامله ننگین قرن‌ را به نتیجه برسانند.

وی افزود: جبهه مقاومت در یمن، عراق و سوریه نیز مردم مظلوم فلسطین را حمایت می‌کنند و از شرف و حیثیت بیت المقدس حفاظت و حراست می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات