به مناسبت عروج ملکوتی بنیانگزار کبیر انقلاب اسلامی:

بشریت تشنه اندیشه ناب و حقیقت اسلامی امام خمینی (ره)

فرمانده سپاه شهرستان زرندیه سرهنگ پاسدار حسین روح افزا با بیان اینکه شناخت شخصیت امام خمینی (ره) نیاز به بررسی‌های دقیق در سیره زندگی این مرد خدایی دارد و هر اهل خردی با تاسی از زندگی امام راحل (ره) راه سعادت خویش را انتخاب خواهد کرد؛ اظهار داشت:امروز بشریت تشنه اندیشه ناب و حقیقت اسلامی همچون تفکر امام راحل در مقابله با مستکبران و ترویج بیداری اسلامی است که بی‌شک ملت‌های مسلمان را در برابر زورگویان عالم پیروز و کامیاب می‌کند.
کد خبر: ۹۱۴۴۳۱۴
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از زرندیه، فرمانده سپاه شهرستان زرندیه سرهنگ پاسدار حسین روح افزا با بیان اینکه شناخت شخصیت امام خمینی (ره) نیاز به بررسی‌های دقیق در سیره زندگی این مرد خدایی دارد و هر اهل خردی با تاسی از زندگی امام راحل (ره) راه سعادت خویش را انتخاب خواهد کرد؛ اظهار داشت: نورانیت اندیشه امام روز به روز جهل و تاریکی را از جهان اسلام و اندیشه‌های ظالمانه مستکبران زدوده و به همه قدرت ایستادگی در برابر مستکبران را داده است. وی افزود: امروز بشریت تشنه اندیشه ناب و حقیقت اسلامی همچون تفکر امام راحل در مقابله با مستکبران و ترویج بیداری اسلامی است که بی‌شک ملت‌های مسلمان را در برابر زورگویان عالم پیروز و کامیاب می‌کند.
فرمانده سپاه شهرستان زرندیه با تاکید بر اینکه، تبلور اندیشه امام دنیا را تسخیر کرده و بشریت را به سمت عزت و شوکت واقعی سوق داده است تصریح کرد: دشمنان ما امروز از این اندیشه در هراس بوده و بیمناک به هر سو حرکت می‌کنند تا مبادا تفکر تابناک امام راحل در کشور‌های مختلف گریبان آن‌ها را بگیرد.
سرهنگ حسین روح افزا بیداری شکل گرفته در عالم اسلام را نتیجه گرایش و اقبال به گفتمان امام و انقلاب اسلامی خواند و یادآور شد: در این گفتمان می‌توان راه و روش آزادی، زندگی عزتمندانه، شکوه و صلابت دینداری و تعظیم به قانون و ارزش‌های الهی را مشاهده کرد. اندیشه منور امام نه تنها سبب عظمت و نورانیت جهان اسلام و انسان‌های آزاده و نیکو سیرت شده است بلکه دشمنان را نیز به ناامیدی کشانده، چرا که آن‌ها از صلابت گفتمان امام در هراس و نگرانی هستند.
حسین روح افزا از اعزام بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ زائر از شهرستان زرندیه برای زیارت مرقد امام راحل خبر داد و اضافه کرد: ظهر روز ۱۴ خرداد ماه اعزام کاروان را در قالب یک‌هزار و ۵۰۰ زائر شاهد خواهیم بود که برای تجدید میثاق با آرمان امام راهی مرقد مطهر می‌شوند. روح افزا، پیام این کاروان‌ها را باور عمیق مردم به ارزش‌ها و باور‌های اصیل امام و انقلاب دانست و یادآور شد: گفتمانی که امام ساری و جاری کرده است همواره شایسته و ماندگار باقی می‌ماند و عزت، آزادگی، شرافت و سربلندی امروز ایران اسلامی، مرهون این مرد بزرگ الهی است.

ارسال نظرات