سرتیپ پاسدار علی فدوی در بازدید از قرارگاه شهید فهمیده:

مراسم سالگرد امام خمینی(ره) تجدید پیمان مردم با رهبری است

سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از قرارگاه شهید فهمیده بازدید کردند و با کمیته های اجرایی این قرارگاه به گفت و گو پرداخت.
کد خبر: ۹۱۴۴۸۹۵
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، سرتیپ پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همزمان با فرا رسیدن سالروز رحلت جانگداز حضرت امام خمینی (ره) از قرارگاه شهید فهمیده بازدید به عمل آورد.

سردار فدوی به منظور بازدید از روند پیشرفت و عملکرد کلیه کمیته ها و نهادهای مسئول در قرارگاه شهید فهمیده حضور بهم رسانیده و از نزدیک با کمیته های اجرایی سی امین سالگرد ارتحال امام راحل به گفت و گو پرداخت.

به گزارش روابط عمومی قرارگاه شهید فهمیده سردار فدوی و هیات همراه از روند پیشرفت و عملکرد کمیته های اجرایی سالگرد ارتحال امام بازدید کرده و در جلسه مشترک کمیته ها شرکت کرد.

در این جلسه سردار فدوی پس از استماع گزارش عملکرد کمیته ها گفت: باید اولا خداوند را شاکر بود و ثانیا از همه دست اندرکاران این کار بزرگ و پر فراز و نشیب و طاقت فرسا که شما در این مدت انجام دادید کمال تشکر را به عمل آورد. کار پر مسئولیتی که سختی زیادی دارد اما خیرات بسیار فراوانی نیز در پی خواهد داشت.

وی افزود: یکی از واژه هایی که امام بزرگوار رضوان الله تعالی علیه در طول حیات خویش در نهضت اسلامی زیاد به آن اشاره داشتند «وحدت کلمه» بود. و انسان امروز در این مجموعه ای که تحت عنوان قرارگاه شهید فهمیده از نهادها و سازمان های گوناگون گرد هم جمع شده اند و مشغول انجام ماموریت هستند؛ مصداق واقعی وحدت کلمه را به وضوح مشاهده می کند. جمعی که همگی برای احقاق یک هدف دور هم نشسته اند و آن؛ برگزاری باشکوه بزرگداشت یاد و نام شخصیتی است که ما هر چه داریم از اوست و در بزرگی و عظمت بی همتاست.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران خاطر نشان کرد: این انقلاب؛ انقلابی است که به دست امام راحل عظیم الشان راه اندازی شد و در حال حاضر نیز به بهترین وجه ممکن و در اوج شکوه و قدرت به دست نائب برحق حضرت امام (ره) در حال جلو رفتن است. و یقین به این مفهوم مهم جزو تاکیدات حضرت امام (ره) بود که در نهایت پرچم این انقلاب توسط همین مردم و رهبری به دست صاحب اصلی اش؛ حضرت بقیه الله (ارواحنا فداه) خواهد رسید.

سردار فدوی اظهار داشت: همه کسانی که برای برگزاری باشکوه روز ۱۴ خرداد از اقصی نقاط کشور به اینجا می آیند در واقع میهمانان و زوار امام خمینی (ره) محسوب می شوند لذا همه تلاش هایی که شما در این روزهای قبل از برگزاری روز مراسم انجام می دهید باید بگونه ای باشد که در شان پذیرایی از میهمان است. به تعبیری؛ تکریم زوار باید در راس امور و غایت اهداف شما باشد کما اینکه تا امروز هم همین گونه بوده است.

وی در ادامه با اشاره به تجربه سال های متمادی در برگزاری ارتحال حضرت امام (ره) تاکید کرد: تجربه هر ساله ی برگزاری این بزرگداشت باید شما را به سمتی ببرد که هر سال نسبت به سال گذشته؛ مشکلات و معایب احتمالی به حداقل برسد تا زوار حضرت امام (ره) بتوانند در نهایت آرامش به تجدید پیمان با امامشان مشغول باشند و خللی هم توسط دشمنان و خبائث عالم بوجود نیاید.

این مقام ارشد سپاه پاسداران در پایان ابراز کرد: برای رسیدن به این مهم و نیل به اهداف والای برگزاری ارتحال ملکوتی این مرد بزرگ تاریخ؛ یک فرمولی خداوند متعال مشخص کرده و آن انجام کار فقط برای رضای خودش است. یعنی شما تکلیفتان را آنطور که معین شده در نهایت دقت و حدت انجام دهید؛ بقیه اش با خود خداست چرا که خداوند وعده کرده که اگر برمن توکل کنید من نمیگذارم که شما در بن بست بمانید و به کارتان بگونه ای برکت می دهم که خودتان فکر نمی کردید.
لذا شما عزیزان به وظایفتان به نحو احسن عمل کنید تا این مراسم که به نوعی تجلی گاه حضور پرشور مردمی برای تجدید پیمان با رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی است به خوبی برگزار شود.
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

ارسال نظرات
آخرین اخبار