خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد خبر داد

شهدای شنام؛ شهیدان شاخص سال 98 در اسدآباد

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با بیان اینکه امسال شهیدان قله شنام را به عنوان شهیدان شاخص در سال جاری معرفی کرده‌ایم، گفت: در راستای معرفی این شهیدان 5 یادواره آبروی محله در محلات زندگی آنان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۴۵۱۶۹
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲

شهدای شنام؛ شهیدان شاخص سال 98 در اسدآبادبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، امیدعلی الیاسی در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان اسدآباد از انتخاب 5 شهید قله شنام به عنوان شهدای شاخص این شهرستان در سال 98 خبر داد و اظهار کرد: شهیدان خسرو آزرمی، بیژن شفیعی، همایی، ورمزیار شهیدانی هستند که در سال60 علی رغم اینکه سن و سال کمی داشتند، اما کلاس درس را رها کردند و راهی جبهه حق علیه باطل شدند.

وی گفت: بعداز گذشت 32 از جنگ تحمیلی پیکر شهید بیژن شفیعی یکی از شهدای شنام به وطن بازگشت و پیکر 4 نفر از شهدای دیگر این قله جاویدالاثر مانده است.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با تأکید بر معرفی شهدای شنام با استفاده از سیره و روش زندگانی و وصیت نامه آنان، گفت: این امر باید توسط متولیات امر فرهنگی و اصحاب رسانه به جامعه معرفی شود تا در جامعه الگو شود.

وی افزود: اگر امروز شاهد امنیت و آرامش در کشور هستیم مدیون همین شهدا و پدران و مادران آنان هستیم که چنین فرزندانی را تربیت کردند.

الیاسی از برگزاری 5 یادواره آبروی محله در محلات زندگی شهیدان قله شنام در طول امسال خبر داد و گفت: بازخوانی عملیات شنام توسط روایان دوران دفاع مقدس از دیگر برنامه های معرفی شهیدان شاخص امسال خواهد بود.

وی با اشاره به وجود 24 شهید جاویدالاثر در شهرستان اسدآباد گفت: شهیدان قله شنام هم از شهدای جاویدالاثر هستند که البته پیکر یکی از آنان به وطن بازگشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات