خبرهای داغ:
شرایط امروز کشور در درآمدهای داخلی و خارجی به مراتب بهتر از دهه شصت و زمان دفاع مقدس است اما یک تفاوت بزرگ وجود دارد آن هم احساس مسئولیت در مسئولین است.
کد خبر: ۹۱۴۵۶۶۲
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲

قصه چهره‌ها ...به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، همین اواخر بود که رئیس جمهور محترم در یک نشست مطبوعاتی گفتند مردم را از پشت شیشه ماشین می‌بینند و لبخند را بر چهره‌های عموم ملت مشاهده می‌کنند و به طور کلی همه چیز خوب و عالی است!

آقای دکتر روحانی، مردم ایران مقاوم هستند در برابر فشارهای خارجی زیرا می‌دانند استقلال و آزادی هزینه دارد، اما این سرخی صورت ناشی از سیلی برای دولت و مجلس همسو با جنابعالی توجیه مناسب ایجاد نمی‌کند!

منکر سختی‌های دولت شما در اداره کشور با وجود تحریم‌ها نیستیم اما نمی‌توان به روی ناتوانی دولتمردان و بی‌خیالی آن‌ها نسبت به مشکلات مردم به خصوص جوانان نیز چشم پوشید!

شرایط امروز کشور در درآمدهای داخلی و خارجی به مراتب بهتر از دهه شصت و زمان دفاع مقدس است اما یک تفاوت بزرگ وجود دارد آن هم احساس مسئولیت در مسئولین است.

تامین مسکن ارزان، مناسب و عمومی، شرایط بهداشتی و درمانی ارزان، شرایط اقتصادی و شغلی مناسب و این دست نیازهای اولیه مردم که از وظایف بدیهی و اولیه هر دولتی است که متاسفانه مورد نگاه و توجه شما نیست و طرح‌های ناقص اما قابل قبولی مثل مسکن مهر نیز توسط هم‌فکران شما مزخرف خوانده می‌شوند و به محاق می‌روند.

آقای رئیس جمهور جوانان این کشور را از پشت شیشه‌های دودی ماشین تشریفات نهاد ریاست جمهوری ببینید، جوانانی که بسیاری از آن‌ها با سختی‌های زیاد در عرصه‌های اجتماعی و اقتصادی در مدارج عالیه تحصیل کردند و امروز نیازمند کمک برای شروع یک کسب و کار هستند، در این دو سال پایانی دولت خود به جبران مشغول شوید و برای آنان یادگاری از خود به جا بگذارید!

باور کنید با همین درآمدهای محدود شده خارجی و داخلی هم می توان زندگی اولیه قشر عظیم جوانان را که بر سر نجابت و حیا ذاتی به حداقل‌های استاندارد راضی هستند را محیا ساخت، به شرط آن که کمی دغدغه در کاخ پاستور تزریق شود...

راستی آقای رئیس جمهور شما واقعا از مشکلات مردم خبر دارید؟

محمود آصفی

انتهای پیام/

ارسال نظرات