خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه راه مقابله با همه مشکلات و دشمنی‌ها مقاومت است، گفت: کوتاه آمدن در مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمنان آنان را امیدوار می‌کند و فشار و دشمنی آنان را سرسختانه‌تر می‌کند.
کد خبر: ۹۱۴۶۵۱۸
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳

راه مقابله با همه مشکلات و دشمنی‌ها مقاومت استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مجتبی پاشایی در نشست سیاسی در جمع کارکنان و سربازان سپاه ناحیه همدان به بیان و تحلیل مسائل سیاسی روز پرداخت و اظهار داشت: کشور جمهوری اسلامی ایران با وجود تمامی سختی‌ها، مشکلات، تحریم‌ها و... همچنان قاطعانه در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی و بسترسازی برای تحقق تمدن نوین اسلامی پیش می‌رود و همین امر حسادت و دشمنی کشور آمریکا و همچنین کشورهای مرتجع عربی را برانگیخته است.

وی با بیان اینکه راه مقابله با همه مشکلات و دشمنی‌ها مقاومت است، افزود: کوتاه آمدن در مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمنان آنان را امیدوار می‌کند و فشار و دشمنی آنان را سرسختانه‌تر می‌کند در حالی که مقاومت ملت ایران دشمنان را مأیوس و سرافکنده خواهد کرد و به عقب خواهد راند.

مسئول سیاسی سپاه ناحیه همدان با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری بیان کرد: آینده برای کشور ما روشن است و به طور قطع ما از تمامی این مشکلات عبور خواهیم کرد و به حول و قوه الهی و به کوری چشم دشمنان سال98 و سال های آینده سرشار از فرصت و تعالی برای ملت ایران خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات