خبرهای داغ:
مدیر مسئول روزنامه جوان با بیان اینکه ناوهای آمریکا دیگر برای ما تهدید نیست بلکه هدف است، گفت: به برکت امام راحل، اسلام در ایران به وجود آمد و این یک کلید است.
کد خبر: ۹۱۴۹۲۹۱
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۱

ناوهای آمریکا برای ما تهدید نیست بلکه هدف استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، دکتر عبداله گنجی در مراسم گرامیداشت روز بسیج استاتید در دانشگاه بوعلی همدان با بیان اینکه در ذهن نخبگان و مسئولین دو سوال وجود دارد، اظهار داشت: آیا مشکل ما با غرب بر سر حدود یا وجود است؛ هرکس طرفدار این دو نگاه باشد به جواب متفاوتی می‌رسد.

وی با بیان اینکه برجام برای کسانی بود که مشکل آنها بر سر حدود است، ابراز داشت: برجام ثابت کرد که مشکل بر سر حدود نیست؛ حدود را با دست خود داوطلبانه دادیم و روی غرور خود سیمان ریختیم.

مدیر مسئول روزنامه جوان در ادامه با اشاره به بیانات امام راحل تصریح کرد: ما چه بخواهیم و چه نخواهیم استکبار و صهیونیسم‌ها در تعقیب ما هستند.

وی با اشاره به اینکه آنها روی نقاط قدرت سیاسی ما می‌خواهند توافق کنند، خاطرنشان کرد: قدرت موشک و هسته‌ای ما نقاط قوت هستند.

گنجی با بیان اینکه آمریکایی‌ها به این نتیجه رسیدند که یک پتانسیلی از لحاظ شورش وجود داشته باشد، گفت: ما در جنگ روانی در اواخر سال 96 و اوایل سال97 باختیم، ما درگیر جنگ شدیم و خودمان را باختیم.

وی با اشاره به نقطه ضعف تصریح کرد: ما نقطه ضعفی در کشور به نام نقدینگی داریم.

مدیر مسئول روزنامه جوان در ادامه با بیان اینکه در دو مسئله با هم اشتراک داریم، ابراز داشت: استقلال سیاسی ایران امروز و سلامت مالی رهبر و خانواده‌اش است.

وی به پنج جبهه اشاره کرد و گفت: ما پنج جبهه با آمریکایی‌ها داریم و در هر جبهه خط مقدم آن سپاه است که از جمله آنها منطقه و قدرت بازدارندگی کشور است.

گنجی با اشاره به اینکه سومین جبهه این است که ما را تحریم کردند که از درون فرو بپاشیم، یادآور شد: سپاه در اینجا دو نقش را ایفا می‌کند یکی اینکه کارهای کشور عادی انجام می‌شود و اخلال در کار نداریم و دیگری کمک به دولت برای دور زدن تحریم است.

وی تصریح کرد: جبهه دیگر جبهه مقابله با نفوذ امنیتی سپاه است و مورد آخر نیز جنگ روانی که بسیج و سپاه همانند نخ تسبیح به هم متصل هستند.

مدیر مسئول روزنامه جوان با بیان اینکه برجام برای جمهوری اسلامی آورده‌ای داشت، عنوان کرد: برجام منطق نظام جمهوری اسلامی را مقابل آمریکا محکم کرد.

وی در ادامه ابراز داشت: ما دو چیز به دست آوردیم بازگشت هسته‌ای و دیگر توان بازگشت قدرت هسته‌ای و امروز مسئولین آمریکا روزی یک الی سه بار می‌گویند ما به دنبال جنگ با ایران نیستیم و این برای اولین بار است که قدرت اول جهان می‌گوید دنبال جنگ با ایران نیستیم.

گنجی با بیان اینکه ناوهای آمریکا دیگر برای ما تهدید نیست بلکه هدف است، گفت: به برکت امام راحل، اسلام در ایران به وجود آمد و این یک کلید است.

وی افزود: آمریکا به دنبال مذاکره است اما ما مذاکره نمی‌کنیم و باید آمریکا را به برجام برگردانیم.

مدیر مسئول روزنامه جوان عنوان کرد: پاشنه آشیل ما در جمهوری اسلامی نفت است و بزرگ‌تر از آن چیزی نداریم و این نقطه ضعف ما است و آنها این را فهمیده‌اند.

وی با اشاره به اینکه نفت عامل کشتن خلاقیت است، اظهار داشت: نفت عامل تورم ما بوده و راهبرد دولت سرمایه‌گذاری است.

گنجی با بیان اینکه در نگاه ما تنها کشوری که ممکن است زیر فشار آمریکا تن بدهد کشور چین است، گفت: برای برون رفت از وضع موجود باید نفت را بالای 60 درصد بفروشیم، برای جلوگیری از بیکار شدن کارگران مواد اولیه وارد کنیم، یک حنجره نخبگانی واحد در کشور ایجاد شود چراکه خلاقیت برای مدیریت منابع و کنترل بسیار مهم است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات