یک فعال بسیجی گفت: سخنرانی و خطبه های نماز جمعه تاریخی حضرت آقا جایگاه ولایت فقیه در دفاع از نظام اسلامی را می رساند.
کد خبر: ۹۱۴۹۴۷۲
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ سینا شجاعی بسیجی نمونه ناحیه مقاومت بسیج اراک در گفتگویی اختصاصی با خبرگزاری بسیج ، با اشاره به خطبه نماز جمعه مقام معظم رهبری در سال ۸۸ گفت: سخنرانی حضرت آقا در این نماز جمعه یکی از تاریخی ترین و مهمترین سخنرانی های تاریخ انقلاب اسلامی است که اهمیت زیادی دارد و باید مورد توجه باشد.

این فعال بسیجی با بیان اینکه این سخنرانی جایگاه و اهمیت ولایت فقیه در نظام اسلامی را نشان می دهد و افزود: حراست و حفاظت از مولفه های اصلی انقلاب چون اسلامیت و چمهوریت نظام اسلامی است که جمهوریت برای حفظ آرای مردم و اسلامیت به خاطر بی احترامی به ارزش های اسلامی در این فتنه بود که معظم له به خوبی از اینها دفاع کرد.

شجاعی با اشاره به ضرورت بازخوانی فتنه 88 بیان داشت: ملت ایران در نهم دی سال 88 به خوبی نشان داد در برابر توطئه های دشمن بیدار و هوشیار است و باید این هوشیاری در نسل جوان ادامه پیدا کند و این ضرورت بازخوانی فتنه 88 است.

این نخبه بسیجی ناحیه اراک با بیان اینکه دشمن در طول این چهل سال همواره در فکر ضربه زدن به انقلاب بوده عنوان کرد: ماهیت توحیدی و اسلامی جمهوری اسلامی دشمنان را کور کرده است و به همین دلیل در صدد این هستند با طراحی های جدید به انقلاب ضربه وارد کنند.

شجاعی با تأکید بر اینکه در فتنه 98 دشمن در پی این است که با جنگ اقتصادی و روانی ملت را مقابل نظام اسلامی قرار دهد افزود: دشمنان معیشت مردم را هدف قرار داده اند و به همین دلیل مسئولین دولتی و نظارتی باید بیشتر به اقتصاد و معیشت مردم توجه کنند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات