خبرهای داغ:
وزیر سابق اطلاعات با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: ما با برجام کاری کردیم که آمریکا در دنیا بی‌اعتبار شد.
کد خبر: ۹۱۵۱۲۸۲
|
۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳

ما با برجام کاری کردیم که آمریکا در دنیا بی‌اعتبار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام حیدر مصلحی شب گذشته در یادواره شهدای اصناف و بازاریان شهرستان همدان ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت امام صادق(ع) اظهار داشت: زمانی که یادواره‌ای برگزار می‌شود شهدا آن را مدیریت می‌کنند.

وی با بیان اینکه شهدا زنده‌اند، افزود: شهادت مقامی است که هر کسی آن را درک نمی‌کند و در واقع کسی که به مقام شهادت نائل شد جایگاه و مقام شهادت را درک می‌کند.

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه افرادی همچون شهید «همدانی» افتخار ما هستند، چه در دوران دفاع مقدس و چه در دوران جنگ سوریه؛ ابراز داشت: سوریه در مراحل مختلف مرهون شهید «همدانی» است.

وی با بیان اینکه مسیری را که شهدا انتخاب کردند، خود آن را مدیریت کرده و جامعه و بشریت را در آن مسیر به جلو می‌برند، افزود: در رأس شهدا سالار شهیدان امام حسین(ع) است که این مسیر را مدیریت می‌کند.

مصلحی با اشاره به پیاده‌روی اربعین حسینی گفت: جمعیت 25 میلیونی اربعین بزرگ‌ترین تهدید برای آمریکا بود؛ ما می‌خواهیم با امام حسین(ع) بیعت کنیم و این مدیریت شده است.

وی ادامه داد: تشییع پیکرهای مطهر شهدا نیز مدیریت شهدا است که این راه جلو برود.

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه شهدا شرح صدر بالایی دارند، تصریح کرد: شهدا ابعاد اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و معیشتی ما را مدیریت می‌کنند حتی در تربیت فرزندان، نقش جدی و مدیریتی دارند.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب عنوان کرد: در گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب راهکارهایی را پیش روی جوانان گذاشتند که بخش اول آن تاریخ انقلاب و حساب شده است.

مصلحی با بیان اینکه در دوران اصلاحات عده‌ای به دنبال اصلاحات آمریکایی هستند، ابراز داشت: این مسیری که انقلاب جلو می‌رود هزینه دارد چراکه این مسیر بیهوده به دست نیامده است و دشمن هم به این نتیجه رسیده است.

وی با بیان اینکه نمونه آن دوران دفاع مقدس است، گفت: در این 40 سال ما در تمامی عرصه‌ها در حال دفاع بودیم.
وزیر سابق اطلاعات گفت: یکی از برنامه‌ریزی‌های دشمن این است که مردم، مسئولین و نخبگان در تصمیم‌گیری‌های خود دچار اشتباه می‌شوند.

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات دشمن تهدید است، تصریح کرد: امروز حرکتی که در دنیای اسلام شکل گرفته، منشأ آن جمهوری اسلامی است.

مصلحی با اشاره به اینکه عامل فروپاشی آمریکا، انقلاب اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: انقلاب‌های مختلفی در کشورهای دنیا شکل گرفت اما تنها انقلابی که شکل گرفت و 40 سال دوام آورد انقلاب ایران است.
وی بیان داشت: امروز باید گردنه تحریم‌های اقتصادی را که پیش روی ما قرار دارد به سلامت و موفقیت پشت سر گذاریم.

وزیر سابق اطلاعات گفت: ما نباید اجازه دو قطبی شدن را در کشور بدهیم و با عنایت الهی گردنه را رد کردیم.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری تصریح کرد: ما با برجام کاری کردیم که آمریکا در دنیا بی‌اعتبار شد.

مصلحی ابراز داشت: امروز اقتصاد مقاومتی یکی از ارکان مهم است که مسئولین باید از آن استفاده کنند و با آن راه بیفتند که این جنگ است و ما باید مدیریت انقلابی کنیم و به مطالبه‌گری رهبر معظم انقلاب توجه داشته باشیم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات