سرویس های خبری
‌استان ها
‌اقشار
سایر خدمات
r_marquee
امام خمینی(ره): در این ماه فرق داشته باشیم با سایر ماهها و دنبال این باشیم که ان شاء اللَّه «لیلة القدر» را دریابیم، برکات «لیلة القدر» را که قرآن در آن نازل شده است، همه سعادت عالَم در آن شب نازل شده است و از این جهت، از همه شبهاى عالَم بالاتر است.صحیفه امام، ج‏13، ص: 36      
l_marquee
کد خبر: ۹۱۵۴۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۸- ۴۸: ۱۰
یک سایت ترویج‌کننده ابتذال در عرصه فیلم و سینما تصریح کرد: دیگر رقص و آواز و هنرپیشه هندی باعث فروش فیلم نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری بسیج، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

عصر ایران درباره فیلم «دختر شیطان» نوشت: این فیلم با شکست در گیشه مواجه شد.


اگرچه تیم سازنده دختر شیطان در زمان تولید و اکران فیلم از انواع جنجال‌های تبلیغاتی استفاده کردند. مانند بازی شادمهر عقیلی در  فیلم، تهدید کارگردان به پایین کشیدن آن از پرده سینماها، مطرح ساختن حمله ربات‌های اینستاگرامی، جریانات مافیای اکران و...باید به محمدپور نکته‌ای را گوشزد کرد و آن اینکه نفروختن یک فیلم دلایل متعددی می‌تواند داشته باشد اما قطعا اصلی‌ترین دلیل خود فیلم است نه تبلیغات، نه فیلم‌های همزمان اکران‌شده، نه زمان اکران و...


مشکل بزرگ «دختر شیطان» ساده‌پنداری در تمام اجزا آن است. فیلم به لحاظ قصه و داستان بسیار کلیشه‌ای است. مورد دیگری که بیننده از دیدن فیلمی چون دختر شیطان سرخورده می‌شود این حجم از ساده‌انگاری درباره مخاطب فیلم است، بردن فیلم به فضای کشور هندوستان و رقص و آواز دسته‌جمعی، لباس های رنگارنگ و... دلیل بر این نیست که دیگر کار را تمام شده دانست و فیلمنامه را تا این اندازه کودکانه نوشت و در مابقی اجزا فیلم هم تا این حد اصطلاحا بزن‌در رویی کار کرد.


قطعا وقتی ۹۰ درصد نقدها و نظرات به مسائل و مشکلات خود فیلم می‌پردازد دیگر نمی‌توان عدم موفقیت و مشکلات فیلم را به مسائلی مانند تبلیغات کم، مافیای اکران، زمان اکران و... نسبت داد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
عضویت در خبرنامه
گزارش خطا
نظر ‌بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
tr_sar
آخرین اخبار
tc_sar
tl_sar