خبرهای داغ:

کتابخانه‌ها پایگاه نشاط فرهنگی باشند

بخشدار بخش بسطام در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی گفت: کتابخانه های عمومی می توانند پایگاه نشاط اجتماعی در درهرمنطقه محسوب شوند.
کد خبر: ۹۱۵۹۶۳۲
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷
کتابخانه‌ها پایگاه نشاط فرهنگی باشندبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علی باقری درجلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی بخش بسطام افزود: کتابخانه‌های عمومی می‌توانند پایگاه نشاط اجتماعی در بخش فرهنگی باشند و مسئولین دستگاه‌های فرهنگی توجه بیشتری به بخش بسطام داشته باشند.
بخشداربسطام تصریح کرد: آنچه که مهم است جدا از خوب و مناسب انتخاب نمودن کتاب، مدت زمانی است که ما برای مطالعه در نظر می‌گیریم ومن امیدوارم مدیران فرهنگی بابرپایی نمایشگاه‌های کتاب، آموزش کتاب خوانی صحیح و ایجاد راهکار‌های انگیزشی در نسل جوان و نوجوان منطقه، بستری را فراهم آورند تا این امر محقق شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود، با بیان اینکه مطالعه کتاب خوب، انسان را به تعالی می‌رساند وموجب پرورش روح و جسم می‌شود، گفت: توجه به فرهنگ مطالعه، امری مهم است که باید به نحوی شایسته بدان توجه شود و اصولا جامعه‌ای که اعضای آن به کتاب و مطالعه اهمیت می‌دهند، مترقی ومردم آن جامعه از رشد و بلوغ فکری بالاتری برخوردارهستند.
رضا مهدیان، ادامه داد: بی شک با ارزش‌ترین کتاب، قران کریم است که انسان با تمسک به آن میتواند راه صحیح زندگی را بیاموزد و در سایه کلام نورانی آن سعادتمند شود.
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان شاهرود در این نشست با ارائه گزارشی از عملکرد کتابخانه‌های عمومی بخش بسطام گفت:: در این بخش سه انجمن کتابخانه عمومی در شهر‌های کلاته خیج، بسطام و مجن و همچنین پنج باب کتابخانه عمومی به مردم خدمات کتابخانه‌ای ارائه می‌دهند.
سیدابراهیم موسوی افزود: پیگیری ایجاد کتابخانه عمومی روستایی از جمله اولویت‌های کاری این اداره است.
یادآور می‌شود، بخش ٥٠ هزار نفری بسطام از توابع شهرستان شاهرود است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار