۱۰ / تير / ۱۴۰۴ - 01 July 2025
03:42
کد خبر : 9162095
۰۸:۰۰

۱۳۹۸/۰۵/۲۰

کتاب «حقوق مخاطب در تبلیغات تجاری رسانه» منتشر شد

کتاب «حقوق مخاطب در تبلیغات تجاری رسانه» توسط گروه انتشارات مجد منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج، کتاب «حقوق مخاطب در تبلیغات تجاری رسانه» تازه‌ترین اثر سیدمحمد مهدی‌زاده، نظریه‌پرداز حوزه رسانه و استاد علوم ارتباطات دانشگاه علامه‌طباطبایی است که با همکاری مشترک محسن غلامی، پژوهشگر حقوق رسانه به رشته تحریر درآمده و توسط انتشارات مجد روانه بازار شده است.


گزارش خطا
ارسال نظرات شما
x

عضو کانال روبیکا ما شوید