دبيراجرایی جشنواره خبر داد:

دريافت 2050 اثر در چهارمین جشنواره ادبی هنری رويش يزد

دبير چهارمين جشنواره ادبی هنری رويش استان يزد از دریافت 2050 اثر در چهارمین جشنواره ادبی هنری رويش يزد تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۳۴۰۸
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، «محمدعلی سالاری» مدیر فرهنگی بسیج دانشجویی و دبیر اجرایی چهارمین جشنواره ادبی هنری رویش استان یزد در جمع خبرنگاران از جشنواره ادبی هنری رویش به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی و هنری دانشجویی استان نام برد و اظهار کرد: این جشنواره هرساله باهدف شناسایی، حمایت و آموزش و رشد دانشجویان هنرمند برگزار می‌شود.
وی افزود: فراخوان و جزئیات برگزاری این جشنواره از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این جشنواره به نشانی rooyeshfestival.ir منتشر شده است.
مدیر فرهنگی بسیج دانشجویی استان یزد از برگزاری کارگاه‌های آموزشی در حاشیه این جشنواره خبر داد و ابرزا امیدوواری کرد که با برگزاری این جشنواره به جذب استعداد‌های دانشجویی و کادرسازی نیرو‌های در تراز انقلاب اسلامی کمک شود.
دبیر اجرایی چهارمین جشنواره ادبی هنری رویش استان یزد نیز از دوران دانشجویی به عنوان یک فرصت طلایی برای پرداختن به بسیاری از فعالیت‌ها یاد کرد و ادامه داد: خوشبختانه تاکنون استقبال چشمگیری را در استان از این جشنواره شاهد بوده‌ایم به نحوی که در مجموع ۲۰۵۰ اثر در موضوعات مختلف پذیرش شده است و امیداواریم تعداد آثار به بیش از ۳ هزار اثر برسد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات