خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان:
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان هر شغل یک تعهدی دارد، گفت: خبرنگار باید تعهد به حقیقت داشته باشد و نه به جناح، نه به سیاسیون و نه به افراد خاصی تعلق داشته باشد.
کد خبر: ۹۱۶۳۸۳۹
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۷

خبرنگار باید تعهد به حقیقت داشته باشدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله حبیب‌الله شعبانی در مراسم گرامیداشت هفته خبرنگار که به همت صدا و سیمای مرکز همدان در تالار تلاش برگزار شد، ضمن تبریک روز خبرنگار و تسلیت شهادت امام محمدباقر(ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و چهار شهید صدا و سیما، اظهار داشت: هر شغل یک تعهدی دارد خبرنگار باید تعهد به حقیقت داشته باشد و نه به جناح، نه به سیاسیون و نه به افراد خاصی تعلق داشته باشد.

وی با بیان اینکه خبرنگار باید بصیرت و شجاعت داشته باشد و شجاعت مواجهه با حق را داشته باشد، گفت: یک خبرنگار باید هزینه تعهد خود را به خبر پرداخت کند و باید به وضعیت معیشت خبرنگاران رسیدگی شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان ابراز داشت: این متعهد بودن به حقیقت نقطه تمرکز حقیقت است، اگر شما خبرنگاران متعهد به حقیقت نباشید اگر وابسته به جناح، سیاسیون و افراد خاص باشید تبدیل به یک دلال می‌شوید و همه شما مطالبه‌گران اصلی این میدان هستید.

در ادامه مراسم از فعالین و گویندگان صدا و سیمای مرکز همدان و شرکت‌کنندگان در پانزدهمین دوره مسابقات قرآن و از برگزیدگان جشنواره پویانمایی تقدیر به‌عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات