خبرهای داغ:
معاون اداری و پشتیبانی سپاه ناحیه ملایر:

خبرنگاران افسران جنگ رسانه‌ای است

معاون اداری و پشتیبانی سپاه ناحیه ملایر گفت: جنگ امروز جنگ رسانه‌ای است و خبرنگاران افسران این جنگ هستند.
کد خبر: ۹۱۶۴۶۸۲
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵

خبرنگاران افسران جنگ رسانه‌ای استبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سرهنگ دوم پاسدار علی اصغر فارسی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جنگ امروز جنگ رسانه‌ای است و خبرنگاران افسران این جنگ هستند.

وی افزود: به شرطی می‌توانیم از شرایط سخت کنونی و جنگ رسانه‌ای بیگانه با موفقیت عبور کنیم که آینده را روشن ببینیم.

معاون اداری و پشتیبانی سپاه ناحیه ملایر خطاب به اصحاب رسانه تاکید کرد: امروز نیاز به انتشار خبرهای خوب داریم تا با این اقدام خنثی کننده نقشه‌ها و دسیسه‌های دشمنان باشیم.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی با روش نوین به دنبال نفوذ در کشور است، افزود: استکبار علاوه بر نفوذ فرهنگی از طریق نفوذ سیاسی و امنیتی به دنبال استعمار کشورها است.

فارسی گفت: دشمن با راه‌اندازی جنگ رسانه‌ای و بزرگنمایی مشکلات به دنبال پاشیدن بذر یأس و ناامیدی در بین مردم و بی‌اعتماد کردن آنان به نظام و انقلاب و مسئولان است.

وی تاکید کرد: رسانه‌ها باید ماهرانه در راستای آگاهی‌بخشی به مردم گام بردارند و ضمن معرفی افراد خوب و موفق، در مسیر انتشار اخبار خوب ورود کنند.

معاون اداری و پشتیبانی سپاه ناحیه ملایر ضمن تقدیر از تلاش رسانه‌ها در مدیریت انعکاس و انتشار اخبار سیل فروردین و ضبط صحنه‌های ارزشمند از این اتفاق بیان کرد: این اتفاق صحنه‌هایی از تعامل و همراهی تمامی اقشار جامعه و مسئولان را در دوران دفاع مقدس تداعی کرد.

وی با بیان اینکه رسانه هم قدرت و هم جذابیت دارند و نباید از قدرت آنها غافل شویم، افزود: برای رسیدن به اهداف انقلاب باید مسیرها را روان‌سازی کنیم.

فارسی ناامید کردن مردم، سلب اعتماد از یکدیگر و گرفتن عزت نفس را از جمله روش‌های دشمن برشمرد و گفت: هم اکنون سیاستی که علیه مردم ایران به کار گرفته‌اند، در همین راستا است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات