خبرهای داغ:
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار از سالن‌های کشتی، بدنسازی، تکواندو و جودو شهرستان بازدید کرد .
کد خبر: ۹۱۶۶۲۶۴
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷

بازدید رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار از سالن‌های ورزشیبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، جمال لطیفی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار از سالن‌های کشتی، بدنسازی، تکواندو و جودو شهرستان بازدید کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار با حضور در خانه پرورش اندام و بدنسازی از روند تمرین ورزشکاران بازدید و با رئیس هیئت در خصوص روند برگزاری مسابقات قهرمانی قویترین مردان صحبت کرد.

جمال لطیفی در ادامه این بازدیدها در جمع نونهالان تکواندوکار و جودوکار گفت: شما نونهالان آینده‌سازان ورزش این شهر و ایران اسلامی هستید و باید با تمام توان به تمرینات خود ادامه و خانواده‌های خود را نیز به ورزش تشویق کنید.

وی ابراز داشت: شما ورزشکاران نوجوان مایه افتخار خانواده و شهر خود هستید.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار افزود: شما ورزشکاران باید از رهنمودهای مربیان خود درس بگیرید تا بتوانید همانند این اساتید در عرصه‌های کشوری، آسیایی و جهانی مدال‌آور باشید.

وی ادامه داد: مربیان جوان شما تمام تجربیات و آموخته‌های به‌روز خود را در اختیار شما می‌گذارند تا بتوانید ورزشکار موفقی باشید.

کریمی رئیس هیئت جودو شهرستان بهار نیز در ادامه گزارشی از روند تمرین و حضور ورزشکاران در مسابقات کشوری و استعدادها در استان یزد ارائه کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات