خبرهای داغ:
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان خبر داد

​ آمادگی 300 ناوگان جاده‌ای همدان برای خدمات‌دهی به زائران اربعین

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان از اعلام آمادگی 300 ناوگان اتوبوسی استان برای جابجایی زائران حسینی در ایام اربعین خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۸۷۶۲
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲

​آمادگی 300 ناوگان جاده‌ای همدان برای خدمات‌دهی به زائران اربعینصفر صادقی‌راد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با تأکید بر اینکه رضایتمندی زائران اربعین در موضوع نقل و انتقال امری مهم و ضروری است، اظهار داشت: به همین منظور باید برنامه‌های کامل و مدونی از سوی ارگان‌های مرتبط در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: استفاده از ناوگان ایمن و مناسب برای جابجایی مسافران و هماهنگی با سایر دستگاه‌های مربوطه، از جمله اقدامات انجام شده برای فراهم کردن شرایط سفر ایمن برای زائران است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان با اشاره به اعلام آمادگی انجمن‌های صنفی حمل و نقل مسافر استان برای نقل و انتقال زائران حسینی در ایام اربعین، یادآور شد: باید با تمامی امکانات و تجهیزات و با برنامه ریزی مناسب، ایمنی سفر را افزایش دهیم تا کوچکترین مشکلی برای زائران به وجود نیاید.

وی فراهم کردن شرایط لازم برای آموزش رانندگان اتوبوس توسط پلیس راه استان درخصوص نحوه حرکت، رعایت سرعت، رعایت قوانین و مقررات رانندگی در هنگام بارندگی، استفاده از رانندگان با تجربه و مجرب و استفاده از اتوبوس‌های با کیفیت را از جمله اقدامات انجمن‌ها و شرکت‌های مسافربری استان برشمرد.

صادقی‌راد، حضور مدیران فنی شرکت‌های مسافربری قبل از حرکت وسایل نقلیه در محل را موضوع مهم دیگری در ایام اربعین عنوان کرد و ابراز داشت: پیش از فرا رسیدن ایام اربعین با هماهنگی که  با شرکت ها و انجمن های صنفی انجام شده دوره بازآموزی ویژه مدیران فنی در بحث نظارت بر ناوگان را در دستور کار است.

وی تأکید کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای همدان با تمام توان خود به زائران کربلای معلی خدمت‌رسانی می‌کند.​

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار