سرهنگ پاسدار عباس کبیری با تاکید بر اینکه آرامش و امنیت امروز کشور را مدیون از خود گذشتگی شهدا و صبر و مقاومت خانواده‌های آنان هستیم، افزود: تکریم و سرکشی از خانواده شهدا وظیفه همه ماست و باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه به ویژه بین مسئولان نهادینه شود.
کد خبر: ۹۱۷۶۹۲۰
|
۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱

مسئولین شهرستان زرندیه در آستانه کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی با خانواده شهیدان حسین انوری، مسعود اخوان، حسینعلی پاکنیت و رحیم اخوان در شهر مامونیه دیدار و از خانواده‌های این شهیدان جهت شرکت در اجلاسیه اصلی این کنگره دعوت به عمل آمد.
به گزارش خبرگزاری بسیج از زرندیه؛ در این دیدار‌ها سرهنگ پاسدار عباس کبیری جانشین فرمانده سپاه شهرستان زرندیه با بیان اینکه خانواده‌های شهدا و ایثارگران میراث ارزشمند انقلاب اسلامی به شمار می‌روند اظهار داشت: دیدار از این خانواده‌ها موجب عزت و افتخار و پالایش روح انسان است. وی افزود: ایثار و فداکاری خانواده معظم شهدا باعث بارور شدن درخت انقلاب اسلامی شده و فرصت خدمت را برای مسؤولان فراهم کرده است.
سرهنگ پاسدار عباس کبیری ترویج فرهنگ دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران کوچک‌ترین سپاس از این قشر فداکار و بصیر است و می‌طلبد همه افراد جامعه پیرو واقعی راه شهدا باشند. جانشین فرمانده سپاه شهرستان زرندیه ادامه داد: شهدای ما با گذشتن از جان و مال خود از نظام اسلامی و آرمان‌های رهبر و انقلاب دفاع کردند و امروز آرامش حاکم بر جامعه مدیون قطره قطره‌های خون شهدا است.
عباس کبیری با تاکید بر اینکه آرامش و امنیت امروز کشور را مدیون از خود گذشتگی شهدا و صبر و مقاومت خانواده‌های آنان هستیم، افزود: تکریم و سرکشی از خانواده شهدا وظیفه همه ماست و باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه به ویژه بین مسئولان نهادینه شود.

ارسال نظرات