مانور پدافند غیرعامل در دبیرستان دخترانه مائده شهر دهدشت برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۸۷۵۳۳
|
۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۳
این مانور با شرکت ۳۰۰ نفر از دانش آموزان، مسئولان، فرهنگیان و نیرو‌های امدادی شهرستان کهگیلویه در دبیرستان دخترانه مائده دهدشت برگزار شد.
فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: اجرای برنامه‌های متعدد، توجیه وتبیین، نشست‌های پرسش وپاسخ، اقدامات تبلیغی وهمایش‌های پدافند غیرعامل برای فرهنگسازی، قرائت منشور پدافند غیرعامل، برپایی نمایشگاه در مدارس و مسابقات از مهمترین برنامه‌های پدافند غیرعامل در شهرستان کهگیلویه است.
اتابک با اشاره به اینکه، مقاوم سازی اماکن عمومی، مدارس و تقویت سیستم‌های امنیتی فضا‌های عمومی و آموزشی نیز در جهت پدافند غیرعامل در شهرستان کهگیلویه انجام می‌شود افزود: کمیته‌های پدافند غیرعامل در ادارات شهرستان کهگیلویه تشکیل شده است.
وی با اشاره به اینکه، به منظور چابک سازی سازمان‌ها و میزان سنجش و توانائی نیرو‌های امدادی و آموزش صحیح و اصولی دانش آموزان، این مانور پدافند غیرعامل برگزار شد ادامه داد: در هفته پدافند غیرعامل در شهرستان کهگیلویه بیش از ۳۰ برنامه همایش، کارگاه، مانور و نمایشگاه اجرا می‌شود.
اتابک فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه، پدافند غیرعامل به ما این امکان را می‌دهد تا بتوانیم خود را در زمینه‌های مختلف از جمله حوادث احتمالی آماده کنیم گفت: در راستای پدافند غیر عامل همه دستگاه‌های اجرایی باید بتوانند در مواقع ضروری و نیاز سریعا وارد عمل شده و از بحران جلوگیری کنند.
ارسال نظرات