تامین و توزیع گاز مایع در کهگیلویه و بویراحمد باید با حضور دستگاههای نظارتی انجام گیرد.
کد خبر: ۹۱۸۷۵۳۷
|
۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۶
مدیر عامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی این استان گفت: در جلسه تامین و توزیع گاز مایع در استان همه دستگاه‌ها متعهد شدند تا گاز مایع را یکنواخت بین روستائیان، عشایر، صنوف و صنعت توزیع و به دست مصرف کنندگان واقعی برسانند.
مسعودی با بیان اینکه هم اکنون ۳ تأسیسات سیلندر پرکنی در استان وجود دارد افزود: مشکلی در خصوص تامین گاز مایع وجود ندارد و فرآورده‌های این تأسیسات از استان‌های اصفهان و خوزستان تامین و توسط عاملان توزیع در سطح روستا‌ها و عشایر و حتی مراکز شهر‌ها به دست مصرف کنندگان می‌رسد.
وی گفت: خودرو‌هایی که به صورت غیر مجاز به نصب کپسول در خودرو‌های خود اقدام کردند منجر به ایجاد اختلال در عرضه گاز در استان می‌شوند.
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان با بیان اینکه سهمیه گازمایع استان ۱۲۰۰ تن بوده افزود: با توجه ۲۱ هزار خانوار بدون گاز در استان و دیگر مصرف کنندگان نیاز واقعی مصرف استان حدود ۷۰۰ تن است این در حالی است که ما بیش از نیاز استان گاز مایع وارد می‌کنیم.
مسعودی به شناسایی عامل‌های توزیع هم اشاره کرد و گفت: باید همه عامل‌هایی که به صورت خرد در سطح شهرستان‌ها، روستا‌ها و عشایر گاز را توزیع می‌کنند شناسایی و بر نحوه فعالیت آن‌ها نظارت کنیم تا گاز به دست مصرف کننده واقعی برسد.
سرپرست اداره نظارت بر کالای سازمان صنعت معدن و تجارت استان هم گفت: شرکت تامین‌کننده پرسی ایران گاز استان خوزستان به تعهدات خود در زمینه شناسایی مصرف کنندگان واقعی و قیمت گذاری عمل نکرده است.
خلیلی اضافه کرد: ما هم بر تاسیسات و هم بر توزیع توسط خرده‌فروشان نظارت داریم و کسانی که خارج از شبکه عرضه کنند را شناسایی و با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی می‌کنیم.
وی گفت: انتظار داریم که تعزیرات حکومتی و اداره استاندارد برای برخورد با متخلفان با ما همکاری لازم را داشته باشند.
ارسال نظرات