بیانیه 13 آبان بسیج اساتید همدان

اساتید بسیجی استان همدان در بیانیه‌ای در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اعلام کردند که آماده حضور و همکاری با نهادهای مسئول در همه صحنه‌های دفاع از انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۹۱۸۷۷۶۹
|
۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج  اساتید بسیجی استان همدان در بیانیه‌ای در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اعلام کردند که آماده حضور و همکاری با نهادهای مسئول در همه صحنه‌های دفاع از انقلاب اسلامی هستند.در متن این بیانیه آمده است: 

یوم الله سیزده آبان نماد استکبارستیزی در تاریخ رسمی ایران و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است . روزی که سه رخداد تاریخی پیاپی، آن را در تاریخ این سرزمین ماندگار کرده است. روز تبعید امام اولین رخداد، کشتار دانشجویان و دانش آموزان در اطراف دانشگاه تهران در سال 57 دومین رخداد و تصرف لانه جاسوسی امریکا در تهران در سال 57 سومین رخداد روز 13 آبان است؛ این سه رخداد در ارتباط معنوی باهم و نماد مبارزه با استبداد و استعمار هستند هر سه رخداد دارای جنبه های استعمارستیزی و استبداد ستیزی هستند؛ و ازآنجاکه مبارزه با ظلم و نفی استبداد قاعده ای فرازمانی و فرامکانی است ازاین رو ز سیزده آبان به عنوان نماد مبارزه با استعمار خارجی و استبداد داخلی ماندگار خواهد بود؛ اقدامات ظالمانه شیطان بزرگ آمریکای در قالب تحریم های ظالمانه همچنان ادامه دارد.

درواقع امروز ملت و مسئولین ایران اسلامی هدف یک جنگ تمام عیار اقتصادی و روانی می‌باشند. از این رو هوشیاری و بصیرت و تکیه به توان ملی برای پیروزی در این جنگ نابرابر لازم است. سازمان بسیج اساتید استان همدان از مسئولان اجرایی دعوت می‌کند ضمن مدنظر داشتن رهنمودهای رهبر انقلاب برای حل مشکلات داخلی به توان ملی اتکاِ کرده و این نکته را بدانند چنانکه تجربه نشان داده است دل بستن به اروپا همانند آمریکا برای ملت ایران جز اتلاف وقت سودی نخواهد داشت. چیزی که از هم اکنون نشانه های آن هویدا است.

ما اساتید بسیجی استان همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای مبارزه با استکبار جهانی و دعوت از همه اقشار ملت جهت حضور در راهپیمایی روز سیزده  آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اعلام می‌کنیم آماده حضور و همکاری با نهادهای مسئول در همه صحنه‌های دفاع از انقلاب اسلامی هستیم.

منبع: روابط عمومی سازمان بسیج اساتید استان همدان

ارسال نظرات
آخرین اخبار