فرمانده سپاه گلوگاه درگفت وگو با بسیج خبر داد:
فرمانده سپاه شهرستان گلوگاه از پیدا شدن جسد زن سالمند ۶۷ ساله در سیل گلوگاه توسط نیروهای بسیجی خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۸۲۸۵
|
۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ دوم پاسدار سید حسن یوسفی در گفت و گو با خبرنگار بسیج در شهرستان گلوگاه با اشاره به اینکه جسد یکی از بانوان در سیل دو روز گذشته این شهرستان مفقود شده است گفت: جسد این خانم سالمند هم اکنون با تلاش نیرو‌های بسیجی، جهادی و امدادی در راه آهن شهرستان گلوگاه پیدا شد.

وی افزود: این بانوی سالمند سکینه مهدوی که ۶۷ سال سن داشت  از روستای سید محله لمراسک از توابع شهرستان گلوگاه بود که براثر سیلاب روز یک شنبه مفقود و امروز صبح پیدا شد.

به گزارش بسیج، با توجه به هشدار‌های هواشناسی باران دو روز گذشته درمازندران بار دیگر یکی از شهرستان‌های مازندران را درگیر کرد. گلوگاه شرقی‌ترین شهرستان مازندران، از سیلاب پاییزی در امان نماند و یک بانوی سالمند هم براثر سیلاب جان خود را از دست داد. جسد این بانوی سالمند بعد از دو روز مفقودی امروز با تلاش نیرو‌های جهادی بسیجی پیدا شد.

به گفته فرمانده سپاه گلوگاه روستا‌های مهدیرجه، ولمازو، سید محله، تیله نو، لمراسک، خورشید کلا، ریحان آباد، تیرتاش؛ یک روستا بالا دست و دو منطقه هشت تیکه و کوپچی محله و همچنین معابر و کوچه و‌ها خانه‌های شهرستان هم دچار آب گرفتگی شدند.

در ساعات اولیه ۲۵۰ نیروی جهادی بسیجی برای امدادرسانی، خدمات رسانی و پاکسازی منازل سیل زده وارد روستا‌ها شدند و تا به امروز نیز مشغول گلروبی منازل هستند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها