خبرهای داغ:
با حضور فرمانده سپاه استان سمنان،

گردهمایی فرماندهان و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت شاهرود+ تصاویر

با حضور فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان، گردهمایی فرمانده اسبق سپاه ناحیه شاهرود، فرماندهان دوران دفاع مقدس و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۰۰۷۴
|
۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، با حضور فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان، گردهمایی فرمانده اسبق سپاه ناحیه شاهرود، فرماندهان دوران دفاع مقدس و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در سالن جلسات شهدای مدافع حرم سپاه ناحیه برگزار شد.
سرهنگ پاسدار حمید دامغانی فرمانده سپاه استان در سخنانی با ابراز خرسندی از حضور در جمع پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت و فرماندهان دوران دفاع مقدس و سپاه ناحیه با تاکید بر اینکه حضور شما در مجموعه سپاه و بسیج نعمت بزرگی است گفت: شما پیشکسوتان چشم و چراغ ما هستید و باید از تجربیات شما در راستای ادامه فعالیت سپاه و بسیج و مجموعه کشور بهره برد.
وی با تشکر از برگذار کنندگان این مراسم بر حضور پیشکسوتان در برنامه ها و راهنمایی و ارائه راهکار در پیشبرد درست اهداف بسیج و سپاه تاکید کرد.
سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه ناحیه نیز در این نشست با خیرمقدم به همه فرماندهان و پیشکسوتان گزارشی از فعالیت های سپاه و بسیج ارائه و بر تکریم و تجلیل از پیشکسوتان و استفاده از ظرفیت های آنان در مجموع بسیج و سپاه تصریح نمود.
در این نشست تعدادی از پیشکسوتان و فرماندهان نیز به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها