در جمع بسیجیان پایگاه مطهره فارسان عنوان شد:
کارشناس مسایل سیاسی در جمع بسیجیان پایگاه مطهره فارسان گفت:بصیرت از الزامات حرکت در مسیر حق است.
کد خبر: ۹۱۹۰۴۸۳
|
۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست بصیرتی با حضور جمعی از بسیجیان پایگاه مطهره (سلام الله علیها) شهرستان فارسان برگزار شد.

این نشست با قرائت زیارت عاشورا آغاز شد و در ادامه یکی از کارشناسان مسایل سیاسی اظهار کرد: بصیرت یکی از الزامات حرکت در مسیر ولی و امام و مسیر حق است.

 خانم سراج الدین افزود: بسیاری از مردم هر چند که به طور طبیعی از دشمن پرهیز می کنند و خود را از اذیت و بدی آن حفظ می کنند، اما در شناخت دوست از دشمن دچار اشتباه و خطا می شوند.

وی ادامه  داد: انسان همانند هر جانداری در وجود خویش نوعی احساس را می یابد که وی را از دشمن دور نگه می دارد. واکنش های طبیعی آدمی جانش را از خطرها حفظ کرده و زمینه های رشد و تعالی او را فراهم می آورد؛ بسیاری از دشمنان یا با اصل جان و بقای آدمی مخالفت دارند و می کوشند تا او را از محیط خویش حذف کنند و یا این که فرصت رشد و تعالی را از وی می ستانند.

این کارشناس مسایل سیاسی گفت: آیات 204 و 205 سوره بقره بیان می کند که فکر پلید و اندیشه ناپاک افراد به شکل فسادگری بروز می کند و کسانی که اهل فساد و تباهی هستند نسبت به همگان چنین تفکر و رفتاری دارند. از این رو می توان با نگاهی به رفتارهای فسادانگیز شخص دریافت که این شخص انسانی نیست که بتوان به وی اعتماد کرد و او را به عنوان دوست برگزید.

ارسال نظرات