نشست بصیرتی ویژه کسبه و بازاریان بسیجی عضو حلقه های صالحین شهرستان شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۰۴۸۷
|
۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید شاهمرادی اصناف و بازاریان و فعالین اقتصادی شهرکرد گفت: همزمان با هفته پداغند غیرعامل کسبه و بازاریان بسیجی عضو حلقه های صالحین در نشست بصیرتی شرکت کردند.

مجتبی عسگری که سخنران این جلسه بود، در جمع بازاریان شهرکرد گفت: مقام معظم رهبری بر موضوعات مختلف پدافند غیر عامل به عنوان یک امر مهم اشراف کامل دارند و این امر را نوعی مصون سازی برای جامعه می‌دانند و عقیده دارند که بی‌اثر کردن اثر تهدید بر کشور از وظایف مسئولان در این رابطه است و بیان می‌کنند که این مصون‌سازی برای کلیه سطوح کشور به وجود بیاید تا اهداف پدافند غیرعامل تحقق یابد و در این راستا ایشان کشور را به بدن انسان تشبیه می‌کنند که همه‌ی عوامل آن بایستی با هم هماهنگ کار کنند تا نتیجه واقعی کسب شود.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه در حوزه نظامی در بخش پدافند غیرعامل ، جمهوری اسلامی ایران  در شرایط بسیار خوبی قرار دارد  و اقدامات نظامی ما 20 برابر دوران دفاع مقدس است و بسیار مستحکم هستیم و هیچ نگرانی نداریم و با بصیرت بخشی مردم امیدواریم زمینه کاهش آسیب ها در حوزه های مختلف بخوبی فراهم شود.

عسگری تصریح کرد: یکی از مشکلات اساسی که از ابتدای انقلاب با آن مواجه هستیم غافلگیری هایی هست که برای ما اتفاق افتاده است، سازمان پدافند غیر عامل باید با انجام تحقیقات علمی و آینده پژوهی بتواند تا حدی تهدیدات آینده نسبت به کشور را پیش بینی کندو این مستلزم آموزش و فرهنگ سازی به خصوص در قشر نوجوان و جوان است.

وی افزود: هرچه در مسئله آموزش جوانان قوی تر وارد شویم و بتوانیم فرهنگ سازی کنیم، آینده کارمان آسانتر است. پدافند غیرعامل از مفاهیمی است که باید از سنین ابتدایی و به همه اصناف آموزش داده شود.

ارسال نظرات