خبرهای داغ:
دبیر شورای فرهنگی صنعت آب و برق استان همدان:

صنعت آب و برق استان همدان همواره در عرصه فعالیت‌های فرهنگی پیش‌قدم است

دبیر شورای فرهنگی صنعت آب و برق استان همدان گفت: صنعت آب و برق استان علاوه بر کارهای خدمات‌رسانی در فعالیت‌های فرهنگی نیز حرف اول را می‌زنند و همواره در این عرصه پیش‌قدم هستند.
کد خبر: ۹۱۹۲۳۳۹
|
۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵

صنعت آب و برق استان همدان همواره در عرصه فعالیت‌های فرهنگی پیش‌قدم استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام ابراهیم بهرامی‌فر در در نشست هم‌اندیشی و تجلیل از فعالان فرهنگی وخادمان نماز صنعت آب و برق استان با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج و تبریک آن اظهار داشت: صنعت آب و برق استان علاوه بر کارهای خدمات‌رسانی در فعالیت‌های فرهنگی نیز حرف اول را می‌زنند و همواره در این عرصه پیش‌قدم هستند.

وی با اشاره به عملکرد شورای فرهنگی صنعت آب و برق استان همدان افزود: دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان، برگزاری محفل انس با قرآن، گردهمایی مشترک ائمه جماعات و مسئولین فرهنگی، همایش طلایه‌داران تبلیغ و جشن تکلیف فرزندان کارکنان از اقدامات انجام شده است.

دبیر شورای فرهنگی صنعت آب و برق استان همدان برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت مصرف با حضور روحانیون جوان و مؤثر، مسابقات قرآنی در سه مرحله، جلسه توجیهی و آموزشی اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر، اعزام فرزندان به اردوهای استانی و زیارتی و... را نیز از دیگر اقدامات اجرایی شورای فرهنگی صنعت آب و برق استان همدان برشمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات