خبرهای داغ:
امام جمعه گلپایگان گفت: : بسیج مستضعفین توده‌ای عظیم از مردم مومن و ولایت مدار هستند که با اراده قوی و ایمانی راسخ، در مقابل استکبار جهانی ایستادگی می‌کنند.
کد خبر: ۹۱۹۴۱۵۸
|
۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسيج از گلپایگان، حجت الاسلام کرامتی در خطبه‌های نماز جمعه در دومين روز از هفته بسيج در گلپایگان، اظهار کرد: تشکیل  نهاد مقدس بسیج برگرفته از اندیشه‌های ناب امام بود که با دوراندیشی در آینده انقلاب، فرمان تشکیل بسیج مستضعفان را صادر کردند.

امام جمعه گلپایگان با اشاره به نقش استكبار  در توقف حرکت و بالندگی‌ مردم عزيز ايران قبل از انقلاب گفت: بسیج مستضعفین توده‌ای عظیمی از مردم مومن و ولایت مدار هستند که با اراده قوی و ایمانی راسخ، در مقابل استکبار جهانی ایستادگی می‌کنند.

خطيب جمعه گلپايگان اظهار کرد: هر حرکت مردمی به یک ایدئولوژی و برنامه‌ راه لازم دارد و امام راحل عظيم الشأن، مردم را به عضویت در بسیج مستضعفین که برگرفته از اسلام ناب محمدی است با هدف مقابله با استکبار جهانی و نقش آفریني در جهان و صدور انقلاب دعوت کرد.

وی ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج، گفت: بسیج یک نهاد فراسازمانی است که در عرصه‌های مختلف علمی و فناوری و امنیتی پیشرفت‌های بزرگی را  كسب كرد هاست و امروز دیگر دشمن تاب و تحمل این توده مردمی را ندارد.

حجت الاسلام كرامتي گلپایگان با اشاره به اینکه سهمیه‌بندی و افزایش قیمت بنزین، تصمیم قوای سه گانه کشور بود، گفت: دولت شیوه و نحوه اطلاع‌رسانی این طرح را به خوبی انجام نداد و به همین دلیل با واکنش مردم مواجه شد.

وي در ادامه با اشاره به نقش شورای راهبردی اقتصادي با عضویت 18 نفر ،در موضوع سهمیه‌بندی و افزایش قیمت بنزین  اظهار كرد: اگر دولت زیرساخت‌های تبليغي و نظارتي این موضوع را به خوبی انجام می‌داد و با توجه به گرانی و تورم در کشور ،با یک شیب ملائم این طرح را اجرا می‌کرد شاهد اغتشاشات اخیر نبوديم که عده‌ای با سوء استفاده از اعتراضات مردمی، به اغتشاشات و فتنه انگيزي دامن بزنند.

خطيب جمعه گلپايگان در پايان با اشاره  به درایت و هوشیاری مقام معظم رهبری در مواجهه با این فتنه همانند فتنه 88 گفت:آشوب‌گران سوار بر موج و اعتراض به حق مردم شدند و آمریکا که در رأس تمام دشمنان انقلاب است، می‌خواست کینه خود را به نمایش بگذارد از این موقعیت سواستفاده کرد که منجر به خسارات زیادی به تأسیسات زیرساختی کشور و شهادت عده‌ای از جوانان شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها