خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

سنت‌هایی غلط در جامعه برچیده شوند

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه سنت‌هایی در جامعه داریم که غلط است و باید برچیده شوند، گفت: خیرین به مبلغ‌هایی تبدیل شوند که این بودجه‌ها را مدیریت کنند و در حیطه سلامت و گره‌گشایی مصرف شود.
کد خبر: ۹۱۹۷۰۰۳
|
۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۲

سنت‌هایی غلط در جامعه برچیده شوندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در آئین تجلیل از بانوان خیّر استان همدان اظهار داشت: ما دو نعمت داریم که در رأس همه نعمت‌ها قرار گرفته‌اند که نعمت اول سلامت و دیگری امنیت است که هیچ نعمتی بالاتر از آنها برای انسان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه ثروت خوب است و دیگر نعمت‌ها هم خوب است، گفت: اگر این نعمت‌ها رنگ سلامتی نداشته باشد، هیچ ارزشی ندارد و تمام نعمت‌ها وقتی رنگ سلامتی به آنها زده می‌شود برا انسان ارزشمند می‌شود و آرامش و آسایش ایجاد می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: نعمت سلامت را قدر بدانیم که بزرگ‌ترین نعمت سلامتی است و اگر از دست بدهیم به بزرگترین گرفتاری مبتلا می‌شود.

وی عنوان کرد: خدمت به بزرگ‌ترین نعمت، بزرگ‌ترین خدمت محسوب می‌شود که خدمت به حفظ سلامت جامعه است.

شعبانی ابراز داشت: سنت‌هایی در جامعه داریم که غلط است و باید برچیده شوند، یکی از سنت‌های غلط تجملاتی است که در مراسم ترحیم وجود دارد، گل‌هایی خریداری می‌شود و مجالسی گرفته می‌شود با هزینه‌های میلیونی که فایده‌ای ندارد و صرفاً به خاطر مورد مذمت قرار نگرفتن انجام می‌شود.

وی ادامه داد: خوب است که خیرین به مبلغ‌هایی تبدیل شوند که این بودجه‌ها را مدیریت کنند و در حیطه سلامت و گره‌گشایی مصرف شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ابراز داشت: خیرین این مجمع هم در عرصه سلامت خیر هستند و هم در عرصه اقتصاد بنابراین افرادی که وضیت مالی بدی دارند به خیرین سلامت مراجعه می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار