خبرهای داغ:
سرپرست امور فرهنگی وزارت نیرو:
سرپرست امور فرهنگی وزارت نیرو با بیان اینکه برنامه‌های مدیریتی و توانمندی‌های فردی دو رکن موفقیت هستند، گفت: مدیر باید برنامه داشته باشد، چراکه روزمرگی آفت مدیریت است.
کد خبر: ۹۱۹۲۳۷۶
|
۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴

روزمرگی آفت مدیریت استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام حسین قرنفولی در نشست هم‌اندیشی و تجلیل از فعالان فرهنگی وخادمان نماز صنعت آب و برق استان همدان ضمن تبریک به این مجموعه برای دریافت رتبه شایسته تقدیر ویژه در ارزیابی  عملکردها اظهار داشت: حفظ رتبه‌ها نشان می‌دهد که کسب رتبه با برنامه‌ریزی دقیق همراه بوده است.

وی با بیان اینکه پیامبر(ص) به تعبیر خداوند در قرآن کریم دارای خلق عظیم بود، گفت: مهربان‌ترین فرد عالم پیامبر(ص) بود و همه نعمت‌های الهی که قابل احصاء نیست در برابر خُلق پیامبر(ص) بسیار اندک است.

سرپرست امور فرهنگی وزارت نیرو با اشاره به تفاوت معنایی دو کلمه کبیر و عظیم ابراز داشت: عظیم یعنی رفتاری که در فرد ملکه شده است.

وی با بیان اینکه با اخلاق می‌شود مردم و جوانان را جذب کرد، تصریح کرد: شفاعت نیز از دیگر ویژگی‌های پیامبر اسلام(ص) بود.

قرنفولی با اشاره به اهمیت اخلاق ادامه داد: مشکل امروز بشر از قبیل جنگ، تعدی، اقناع نکردن به حق خود و... از علم و صنعت و اقتصاد نیست بلکه به دلیل عدم وجود اخلاق است چراکه اگر اخلاق باشد رابطه مردم و دولت نیز درست می‌شود.

وی با بیان اینکه دو رکن در موفقیت وجود دارد، عنوان کرد: مدیر باید برنامه داشته باشد چه کوتاه مدت، چه میان مدت و چه بلند مدت؛ چراکه روزمرگی آفت مدیریت است.

سرپرست امور فرهنگی وزارت نیرو یادآور شد: رکن دیگر نیز این است که در حوزه فردی و اخلاقی موفق، شجاع، راستگو و صادق باشد و زمانی که برنامه‌های مدیریتی و توانمندی‌های فردی در کنار هم قرار گیرد مجموعه‌ منحصر به فرد خواهد شد.

وی با بیان اینکه یک هزار و 200 مسئول فرهنگی و ائمه جماعات در وزارت نیرو فعالیت دارند، گفت: ما در طول سال برای مسئولین فرهنگی، ائمه جماعات، کارکنان و خانواده‌های آنان در مجموعه وزارت نیرو برنامه‌های فرهنگی خوبی پیش‌بینی و اجرایی می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات