خادم شهدا کاروان دانش آموزان کمیجان گفت: مناطق عملیاتی فضای معنوی خاصی دارد که هر کسی به اندازه معرفت خود از آن بهره می‌گیرد و به خدا نزدیک می‌شود.
کد خبر: ۹۱۹۷۰۴۲
|
۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲

 فاطمه عظیمی خادم شهدا کاروان راهیان نور دانش آموزان شهرستان کمیجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان ؛گفت: این اولین سالی است که به عنوان خادم توفیق حضور در این مناطق را پیدا کرده‌ام، معتقدم که شهدا خود انتخاب می‌کنند که کدام منطقه به عنوان خادم مشغول شویم.

وی افزود: شاید یکی از تفاوت‌هایی که خادمان شهدا با خادمان سایر زیارتگاه‌ها دارند در این است که این خادمان با حضور در این مناطق به شهدا نزدیک‌تر می‌شوند؛ شهدا خود ساده و بی‌آلایش بودند که از همه تعلقات دنیایی دل کنده بودند.

این خادم شهدا با تاکید بر اینکه حضور در مناطق عملیاتی به نوعی زائران را به شهدا نزدیک می‌کند، گفت: این مناطق مکان عروج شهدا هستند و دارای فضای معنوی خاصی که هر کسی به اندازه معرفت خود از آن بهره می‌گیرد و به خدا نزدیک می‌شود.

عظیمی در پایان گفت: دو سال قبل به عنوان زائر به این مناطق پای گذاشتم و خاطرم هست در طرح «سند عاشقی» که دوستی با شهدا بود توفیق این را پیدا کردم که یکی از شهدای این منطقه مرا انتخاب کرد و در آن لحظه چنان حال خوشی پیدا کردم و نمی دانم چه حکمتی دارد که بازگشت من به عنوان خادم شهدایی در این منطقه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات