برگزاری کارگاه آموزشی سواد رسانه ­ای و آسیب ­شناسی فضای مجازی

کارگاه آموزشی سواد رسانه ­ای و آسیب ­شناسی فضای مجازی در بوشهر با حضور مسئولین بسیج ادارات و اعضاء در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۷۷۲۲
|
۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مسئول سازمان بسیج کارمندان استان در این کارگاه گفت: بسیج مدرسه عشق و دلدادگی است که عاشق شهد شهادت می ­باشد.

ضرغام جعفری بیان کرد: در امنیت و آرامش کشور مرهون بسیجیان هستیم زیرا در دوران انقلاب اسلامی همواره برای دفاع از کشور تا پای جان ایستادگی و مقاومت کرده ­اند.

وی عنوان کرد: امروزه کشورهای دیگر از بسیج الگوبرداری کرده ­اند و به اهداف و موفقیت ­های مورد نظر هم رسیده ­اند.

جعفری با بیان این که بسیجیان نماد مقاومت هستند، افزود: با حضور به موقع بسیجیان و با دشمن ­شناسی آن­ ها، دشمنان در هیچ زمینه ­ای قادر به شکست و مبارزه با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نبوده ­اند و نخواهند بود.

وی ادامه داد: از ابتدای نظام جمهوری اسلامی دشمنان به هر ترفندی به دنبال ضربه زدن به این کشور بوده ­اند و با شکست مواجه شده ­اند و امروز نیز بنیان خانواده مورد هدف قرار دادند که از این راه هم با داشتن فرهنگ و غیرت اصیل ایرانی و اسلامی به نتیجه نخواهند رسید.

جعفری اظهار کرد: فضای مجازی دیگر ترفند دشمنان در ضربه زدن به جوانان و نوجوانان است که قصد دارند این قشر جامعه را از زندگی، تحصیل و عبادت دور کنند و جوانان و نوجوانانی بی حال و بی حوصله تحویل اجتماع دهند.

مسئول سازمان بسیج کارمندان بوشهر خاطرنشان کرد: این کارگاه با هدف آشنایی فرماندهان و بسیجیان حوزه اداری به رسانه، نقاط قوت و ضعف در این بخش و استفاده بهینه از ظرفیت ­های موجود در مقابله با دشمنان برگزار شده است.

گفتنی است این کارگاه در دو بخش «سواد رسانه­ ای» و «آسیب ­شناسی فضای مجازی» به ترتیب با حضور سید محمد رضا جعفری کارشناس فضای مجازی و محمد رضایی مسئول سیاسی سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار